Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 30 خرداد 1384

شوراي نگهبان بر بازشماري آراي چهار استان كشور تاكيد كرد، فارس

خبرگزاري فارس: شوراي نگهبان، طي نامه‌اي به وزارت كشور با تاكيد بر عدم دريافت شكايت در موعد قانوني، به صورت داوطلبانه خواستار بازشماري آراي 4 استان شد.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر ارتباطات و اطلاع رساني شوراي نگهبان، در اين نامه آمده است: با وجود عدم دريافت شكايت توسط نامزدها در موعد مقرر قانوني نسبت به تخلفات انتخابات، جهت رفع هر گونه شك و ترديد، لازم مي‌داند براي بررسي دقيق‌تر انتخابات شهرستانهاي تهران، اصفهان، قم و مشهد، هر چه سريعتر و با قيد فوريت تعداد حداكثر 100 صندوق (تهران 40 صندوق، اصفهان 20 صندوق، قم20 صندوق و مشهد نيز 20 صندوق) به طور تصادفي (به صورت قرعه) توسط نمايندگان هيات اجرايي و نظارت شهرستان‌ها بازشماري و تا ساعت 18 امروز مورخ 30/3/84، با توجه به ضرورت اجراي كامل قانون اساسي در برگزاري انتخابات مرحله دوم رياست جمهوري در جمعه آينده سوم تيرماه، نتيجه به شوراي نگهبان اعلام شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شوراي نگهبان در خاتمه اين نامه از آمادگي هياتهاي نظارت شهرستانهاي ياد شده خبر داده است و از وزير كشور خواستار كمال دقت و سرعت اعضاي هياتهاي اجرايي در همكاري با هياتهاي نظارت شده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24874

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شوراي نگهبان بر بازشماري آراي چهار استان كشور تاكيد كرد، فارس' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005