Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 2 تیر 1384

روحاني: چرا اين همه شب نامه و عكس هاي مونتاژ شده و چرا اين همه دروغ منتشر مي شود، جمهوري اسلامي

- اين مطلب در ستون جهت اطلاع روزنامه جمهوري اسلامي منتشر شده است.

درآستانه دومين مرحله انتخابات رياست جمهوري , فضاي شهرهاي بزرگ كشور بشدت آلوده تخريب است . در اين شهرها توزيع شب نامه ادامه دارد و تجمعات و شعار دادن هاي كانديداها عليه همديگر , مانع تحقيق و بررسي مردم درباره كانديداهاست .

دكتر حسن روحاني دبير شوراي عالي امنيت , ديروز در جمع ائمه جماعات تهران گفت در سفري كه روز سه شنبه همين هفته به قم داشتم و با آقايان مراجع ديدار نمودم آيت الله جوادي آملي مي گفت من در هفت سال پيش از كسي حمايت كردم كه 7 ميليون راي آورد و طرف مقابلش بيش از 20 ميليون راي آورد , اما از آن 20 ميليون نفر يك نفر به من اعتراض نكرد . اما اين بار قبل از شروع انتخابات عده اي آمدند و اعتراض كردند كه چرا از فلان كانديدا حمايت كرده اي . وي افزود : علما از تخريب هايي كه مي شود بسيار گلايه دارند و گفت : آيت الله فاضل لنكراني گفتند من اين را تخريب شخص نمي بينم بلكه تخريب انقلاب و نظام است . تخريب كنندگان , به نظام معتقد نيستند. روحاني افزود : چرا سرمايه هاي انقلاب را به حراج گذاشته ايد مگر مي خواهيم سال هاي 60 و 61 تكرار شود وي به سال هاي مظلوميت شهيد بهشتي اشاره كرد و گفت : ما وقتي در منابر از آن شهيد نام مي برديم مورد اعتراض قرار مي گرفتيم كه چرا از ايشان حمايت مي كنيم . روزي من به شهيدبهشتي گفتم چرا به تخريب هايي كه عليه وي صورت مي گيرد پاسخ نمي گويد , و او گفت كه ترجيح مي دهد وقت خود را صرف خدمت به مردم كند تا پاسخ به اين تخريب ها. نگذاريد چنين جوي ايجاد شود. چرا اين همه شب نامه و عكس هاي مونتاژ شده و چرا اين همه دروغ منتشر مي شود . ما در كشور امام صادق (ع ) و امام زمان (عج ) هستيم , چرا دل مراجع را آزرده كرده ايم روحاني در ادامه سخنان خود به نسلي اشاره كرد كه جنگ و انقلاب و مبارزات قبل از انقلاب را نديده است و گفت : اين نسل نمي داند ما چه فراز و نشيب هايي را پشت سر گذاشته ايم . وي در بخش ديگري از سخنانش , تلاش براي جبران تخريب ها و از بين بردن زشتي تخريب ها از كنار حضور پرشور و مشاركت بالاي مردم را خواستار شد و گفت : بياييد نگذاريم اين انحراف روي دهد . جمعه 3 تير , روز سرنوشت سازي است و بايد حماسه 27 خرداد در 3 تير كامل شود , بحث آينده انقلاب و سرنوشت كشور و توطئه دشمنان مطرح است . روحاني همچنين به مذاكرات خود در ژنو اشاره و آن را موفقيت آميز ارزيابي كرد و گفت : ما هيچ جا ذلت را نپذيرفتيم و در تمام مراحل , عزت نظام , اسلام و ايران را حفظ كرديم . وي با حساس خواندن شرايط فعلي گفت : شرايط كشور حساس است و هيچ كشوري جايگاه و نفوذ و عظمت ايران را ندارد. ما تسليم راي مردم هستيم اما بايد شرايط را هم براي مردم بگوييم , و بايد بدانيم كه رئيس جمهور مقام دوم كشور است , نكند با شركت پايين , رئيس جمهوري با راي پايين انتخاب شود , اين براي كشور ما زيبنده نيست . بايد حتي از دور اول هم مشاركت بالاتر باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

يكي از روحانيون در ميانه سخنان روحاني , به اعمال و رفتار برخي مداحان مبني براين كه در سخنان خود در سياست دخالت مي كنند , اعتراض كرد و گفت : اگر ما از فلان مداح حمايت نمي كرديم , او به فلان شخصيت نظام اهانت نمي كرد. وي گفت : كساني كه ما خود از آنها حمايت مي كرديم , حالا براي ما چماق شده اند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25101

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'روحاني: چرا اين همه شب نامه و عكس هاي مونتاژ شده و چرا اين همه دروغ منتشر مي شود، جمهوري اسلامي' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005