Click for Amazing Phone Card








جمعه 3 تیر 1384

با صدور حكم مقام قضايي؛ دادگستري قم موظف به جايگزيني ناظرين بسيجي (سپاهي) انتخابات رياست جمهوري در استان شد

سرپرست هماهنگي و نظارت بر رسيدگي به پرونده هاي جرائم انتخاباتي در حكمي به رئيس دادگستري استان قم، دستور بركناري و جايگزيني ناظران بسيجي (سپاهي) انتخابات رياست جمهوري در استان قم را صادر كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور، در پي اعلام رئيس ستاد انتخابات كشور مبني بر حضور شمار قابل توجهي از ناظرين بسيجي (سپاهي) حاضر در انتخابات مرحله اول رياست جمهوري در استان قم، سرپرست هماهنگي و نظارت بر رسيدگي به پرونده هاي جرائم انتخاباتي در حكمي به رئيس دادگستري استان قم خواستار بررسي و جايگزيني آنها در مرحله دوم انتخابات شد.
براساس اين گزارش، رئيس ستاد انتخابات كشور امروز در نامه اي به سرپرست هماهنگي و نظارت بر رسيدگي به پرونده هاي جرائم انتخابات ضمن ارائه چهار برگ مشخصات ناظرين بسيجي (سپاهي) حاضر در انتخابات مرحله اول رياست جمهوري در استان قم خواستار آن شد كه هيأت هاي نظارت به صورت فوري براي تعويض اين ناظران اقدام كنند.
در نامه مجتبي رشاد رئيس ستاد انتخابات كشور به سيد احمد زرگر آمده است:
"تصوير چهاربرگ نمونه اي از مشخصات ناظرين بسيجي (سپاهي) حاضر در انتخابات مرحله اول رياست جمهوري (27/3/84) به تفكيك بخش و شماره صندوق، دريافتي از استانداري قم به پيوست ارسال مي گردد. نظر به ممنوعيت هاي قانوني دخالت نيروهاي مسلح در امر انتخابات، دستور فرمائيد ضمن تأكيد به هيأت هاي محترم نظارت براي تعويض اينگونه ناظران، به قيد فوريت به اين عمل خلاف كه حاكي از اقدام سازمان يافته براي استفاده از تشكيلات بسيج در امر انتخابات است رسيدگي و نتيجه را به اين ستاد اعلام فرمايند. بديهي است اين قبيل افراد كه از نيروهاي بسيج و سپاه هستند به هيچ عنوان اجازه حضور در شعب ثبت نام و اخذ رأي نخواهند داشت."

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"اين گزارش حاكي است؛ در پي درخواست رئيس ستاد انتخابات كشور، سيد احمد زرگر سرپرست هماهنگي و نظارت بر رسيدگي به پرونده هاي جرائم انتخاباتي سراسر كشور امروز در حكمي خطاب به رئيس دادگستري استان قم از وي خواست كه ضمن بررسي موضوع نسبت به جايگزيني افراد اعلام شده از سوي ستاد انتخابات كشور اقدام عاجل و نتيجه را اعلام كند.
همچنين رئيس ستاد انتخابات كشور در نامه ديگري به استاندار قم خواستار پيگيري موضوع شد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25114

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'با صدور حكم مقام قضايي؛ دادگستري قم موظف به جايگزيني ناظرين بسيجي (سپاهي) انتخابات رياست جمهوري در استان شد' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005