Click for Amazing Phone Card








جمعه 3 تیر 1384

خامنه اي: هيچ‌كس از راي من در جمعه گذشته مطلع نشد، ايسنا

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي در نخستين دقايق آغاز راي‌گيري مرحله‌ي دوم انتخابات رياست‌جمهوري با حضور در محل صندوق سيار 667 در حسينيه‌ي امام خميني (ره)، راي خود را به صندوق انداختند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ايشان پس از انداختن راي خود به صندوق در مصاحبه با خبرنگار واحد مركزي خبر، حضور مردم در پاي صندوق‌هاي راي در جمعه گذشته را حضوري شورانگيز خواندند و اظهار اميدواري كردند: ملت ايران امروز نيز با حضور گسترده خود در پاي صندوق‌هاي راي، حماسه پر شور ديگري را بيافريند.

مقام معظم رهبري با تاكيد بر لزوم حضور همه واجدان شرايط در انتخابات و از دست ندادن وقت براي راي دادن، خاطرنشان كردند: مردم در اولين فرصت در شعبه‌هاي اخذ راي حاضر شوند و راي خود را براي ساعات آخر نگذارند.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، ملت ايران را پيروز انتخابات جمعه گذشته كه حدود 30 ميليون نفر در آن شركت كردند، دانستند و افزودند: افتخار حضور سي ميليوني با هيچ ترفندي از بين نخواهد رفت، اما حضور گسترده‌ي مردم در انتخابات امروز، پشتوانه‌ي مردمي رييس‌جمهور منتخب را براي پيشبرد هدف‌هاي ملت و عزت كشور، قوي‌تر خواهد كرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامي، متانت مردم در انتخابات جمعه گذشته را تحسين‌برانگيز خواندند و با تاكيد بر لزوم ادامه‌ي اين روش در انتخابات امروز، خاطرنشان كردند: مهم‌ترين نياز كشور در شرايط كنوني آرامش مي‌باشد و طرفداران دو نامزد نبايد حركت و علمي انجام دهند كه فضاي متانت انتخابات خدشه‌دار شود.

ايشان با اشاره به اعلام رسمي رييس‌جمهور، وزارت كشور و شوراي نگهبان در خصوص سلامت انتخابات هفته‌ي گذشته، تصريح كردند: از دست‌اندركاران انتخابات موكدا مي‌خواهم امروز نيز از آراي مردم صيانت نمايند و بدون هيچگونه جانبداري ضمن اخذ راي مردم، آنرا اعلام كنند.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، با تاكيد بر اينكه هيچ‌كس از راي ايشان در جمعه گذشته مطلع نشد، افزودند: در اين انتخابات نيز هيچ فردي از راي رهبري مطلع نخواهد شد و وظيفه‌ي رهبري بيان معيارها و تاكيد بر حضور مردم در انتخابات است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ايشان تصريح كردند: هر فردي كه امروز با راي مردم به عنوان رييس‌جمهور انتخاب شود، رييس جمهور همه است و بايد ضمن احترام به رييس‌جمهور منتخب، او را در انجام كارها كمك و ياري كنند.

مقام معظم رهبري، در پايان با قدرداني از عملكرد صدا و سيما در نهمين دوره‌ي انتخابات رياست‌جمهوري، تاكيد كردند: در اين مدت صدا و سيما و دستگاه‌هاي خبري، انصافا خيلي خوب كار كردند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25125

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خامنه اي: هيچ‌كس از راي من در جمعه گذشته مطلع نشد، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005