Click for Amazing Phone Card








جمعه 3 تیر 1384

با جابه جائی صندوق های رای در محلات پائین شهر اصفهان، فرمانداری می کوشد از تقلب جلوگیری کند، راديو فردا

یک فعال سیاسی در اصفهان، فضل الله صلواتی، فعال سیاسی در مصاحبه با رادیوفردا می گوید استقبال از رای گیری در این شهر چندان بد نبود ولی انتظار می رود عصر شلوغ تر شود، زیرا هوا بسیار گرم است. در محلات پرجمعیت صف بود ولی در حوزه های دیگر ده بیست نفر بیشتر نبودند. وی می افزاید عده ای که در دور اول شرکت نکردند، در دور دوم قصد دارند به اکبر هاشمی رفسنجانی رای بدهند، در حالیکه مریدان محمود احمدی نژاد و طرفدارانش نیز تغییر عقیده نداده اند. وی احتمال می دهد بعضی از هواداران قالیباف و لاریجانی هم به آنها اضافه شوند. از دیدگاه او، اکثریت، از جمله هواداران معین، مهرعلی زاده و کروبی، رای های خود را به هاشمی رفسنجانی می دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی می افزاید تقلب به صورت تلقین به بعضی بی سوادها یا دخالت بعضی از گروه ها در محلات پائین شهر که سطح فرهنگ آنها پائین است، انجام می گرفت. وی می گوید ولی بعضی صندوق ها را تغییر محل داده اند که این اتفاق نیافتد. وی می افزاید: نمایندگان فرمانداری و وزارت کشور امروز نسبت به هفته پیش دقیق تر عمل میکردند و مطلقا نمی گذاشتند کسی دخالت داشته باشد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25136

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'با جابه جائی صندوق های رای در محلات پائین شهر اصفهان، فرمانداری می کوشد از تقلب جلوگیری کند، راديو فردا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005