Click for Amazing Phone Card








جمعه 3 تیر 1384

جبهه مشارکت: ما نگران آن هستيم كه سازماندهي نظامي و شبه نظامي گستردة موجود در كشور در غيبت مردم سرنوشت انتخابات را به گونه‌اي ديگر رقم بزند

به نام خدا

ملت شريف ايران!

در لحظات سرنوشت‌سازي قرار گرفته‌ايم. كشور ما در آستانة تجربة بسيار مهمي قرار گرفته است و همة ما آمادة برگزاري دور دوم انتخاباتي مي‌شويم كهنتيجة آن هيچگاه چنين تعيين كننده نبوده است.
ما همانگونه كه پيشتر نيز تصريح كرده‌ايم در اين انتخابت به دنبال تحقق ايده‌آل‌هاي خود نبوده‌ايم، بلكه نگران از دست رفتن حداقل‌هايي هستيم كه سال‌ها براي آنهاتلاش شده است و مردم هزينه‌هاي سنگين آنها را پرداخته‌اند.
حساسيت اين دور انتخابات به حدي است كه با قاطعيت بايد گفت تنها يك سويه دارد و آن هم نه به اختناق و زوال آزادي و دموكراسي است و لذا گزينه‌هاي تحريم و عدم شركت به هر دليل، تنها به سود اقتدارگراياني است كه حاكميت آنها روزگار دشواري را براي ايرانيان رقم خواهد زد.
به همين جهت از همه دوستداران ايران دعوت مي‌كنيم با حضور پررنگ خود فرصت را از حزب پادگاني و كودتاگران پارلماني بگيرند.
ما نگران آن هستيم كه سازماندهي نظامي و شبه نظامي گستردة موجود در كشور در غيبت مردم سرنوشت انتخابات را به گونه‌اي ديگر رقم بزند. وزن اين حزب امنيتي-نظامي در انتخابات دور اول كاملاً مشخص شد و نشان داد كه عليرغم برخورداري ازهمة ابزار تبليغاتي و حمايت كانون‌هاي اصلي قدرت و ميلياردها تومان پول بيت‌المال با حضور آگاهانة مردم قدرت پيروزي ندارد.
اما اينك آنها همة توان خود را به كار گرفته‌اند كه از يك سو با فريب و تزوير و از سوي ديگر با مخدوش كردن نتيجة انتخابات سرنوشت انتخابات را به گونه‌اي جدا از خواست مردم رقم بزنند.
عدم برخورد جدي با اين جماعت كودتاگر در انتخابات مجلس هفتم و دور اول انتخابات رياست جمهوري نهم اين گروه را چنان جري كرده است كه گمان برده‌اند با تخلفات گسترده‌تر به پيروزي خواهد رسيد.
به نظر ما مهمترين عامل ناكام گذاشتن اين سناريو حضور گستردة مردم است و در درجة دوم برخورد جدي دستگاه‌هاي مسئول با اين تخلفات گستردة از قبل سازماندهي شده‌است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ما هشدار مي‌دهيم، مشروعيت نهايي انتخابات، عقلاً و منطقاً از اينكه چه كسي رئيس‌جمهور شود مهمتر است و كسي كه با آراي غير مشروع و با حمايت شبكة گستردة نظاميان ناظر از صندوق‌ها برآورده شود راه‌يافته‌اي بيش به منصب رياست‌جمهوري نيست.
بر آحاد ملت است كه ضمن حضور گستردة خود ناظرين اصلي انتخابات باشند و از هم‌اكنون تحركات خلاف قانون را به نهادهاي ذي‌ربط اطلاع‌ دهند و اين نهادها نيز از هم‌اكنون بايد تكليف خود را با چنين سازماندهي‌هاي مشكوك روشن نمايند.

جبهه مشاركت ايران اسلامي

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005