Click for Amazing Phone Card








شنبه 4 تیر 1384

آقاي دکتر محمود احمدي نژاد: استدعا دارم آنچنانکه گفته ايد، يا موفق شويد و يا شهيد! پيام تبريک يک شهروند درجه دو

جناب آقاي دکتر محمود احمدي نژاد

با عرض ادب و تهنيت فراوان، موفقيت حضرت عالي را در کسب آراي بالاي مردم شريف و ساده لوح اين مرز و بوم را صميمانه تبريک عرض مي نمايم. اينجانب شهروندي درجه دو مي باشم، و بالاجبار در دور دوم انتخابات نظر به آقاي هاشمي رفسنجاني داشتم. اما از طرفي معتقد بوده و هستم طرح خاور ميانه بزرگ به ايران رسيده است و ايالات متحده با شيوه نظامي، گرچه متفاوت با عراق و افغانستان، طومار نظام شما را در هم خواهد پيچيد.

معتقد بوده و هستم آنروز که آقاي محمد خاتمي، بين منافع نظام و آن مردمي که او را به آن مقام برگزيدند، نظام را انتخاب کرد، پايان جمهوري اسلامي را اعلام نمود. ارتش ايالات متحده پايان آن را به جهانيان اعلام خواهد نمود. و گرچه در کوتاه مدت، حضور مبارکتان، هموطنان آزاديخواه مرا به تنگنا خواهد کشاند، اما در دراز مدت، به گذار از جمهوري اسلامي خواهد رساند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

استدعا دارم، آنچنانکه گفتيد، يا موفق شويد و يا شهيد، که در هر صورت، طرفتان ارتش ايالات متحده است.

مردم من، تواني بيش از دو خرداد نداشته اند، براي مظلوميت شان، اشک خواهم ريخت، اما از برگزيده شدنتان بسيار مسرورم.

امضا محفوظ

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25205

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آقاي دکتر محمود احمدي نژاد: استدعا دارم آنچنانکه گفته ايد، يا موفق شويد و يا شهيد! پيام تبريک يک شهروند درجه دو' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005