Click for Amazing Phone Card








شنبه 4 تیر 1384

سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا: با پايان انتخابات ديدگاه‌مان درباره‌ي ايران تغييري نكرده است، ايسنا

در حالي كه مقامات آمريكايي از ابتداي برگزاري انتخابات رياست جمهوري كشورمان موج فزاينده‌اي از جوسازي را عليه ايران برانگيختند، خبرگزاري فرانسه به نقل از سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا با اشاره به مشخص شدن نتايج اين انتخابات ادعا كرد، تهران از مسير حركت به سوي آزادي در منطقه به دور است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، خبرگزاري فرانسه به نقل از ژون مور، سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا مدعي شد: با پايان انتخابات در ايران چيزي را شاهد نبوديم كه ما را از ديدگاه‌مان مبني بر اينكه ايران از ساير كشورهاي منطقه و آزادي كنوني كه در عراق افغانستان و لبنان بسيار آشكار است به دور است، منصرف كند.

سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا ادامه داد: ما اين رژيم را بر اساس اعمالش مورد قضاوت قرار خواهيم داد. با توجه به مسيري كه اين انتخابات در آن انجام گرفت، ما هم چنان نسبت به اينكه رژيم ايران تمايل داشته باشد بر خواسته‌هاي مشروع ملت خود و يا نگراني‌هاي وسيع‌تر جامعه بين‌المللي پاسخ دهد، ظنين هستيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در واكنش به اظهارات سخنگوي وزارت خارجه آمريكا،
آصفي: مقامات آمريكايي با احتياط‌تر سخن بگويند و به راي مردم ايران احترام بگذارند

حميدرضا آصفي در واكنش به اظهارات سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا گفت: دولتمردان آمريكا از ابتداي رويكردي مداخله جويانه نسبت به انتخابات ايران داشته‌اند و در مسيري كاملا غلط حركت كرده‌اند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سخنگوي وزارت امور خارجه افزود: در حالي كه پيش از اين كليه مسوولين آمريكايي از نمايشي و قابل پيش بيني بودن نتايج انتخابات صحبت كرده بودند اكنون سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا در يك تناقض آشكار اعلام مي‌كند اين پيروزي اتفاقي غيرمنتظره بود.

دكتر آصفي افزود: مقامات آمريكايي بايد ياد بگيرند با احتياط‌تر و با اطلاعات كامل سخن بگويند و از سطحي نگري پرهيز كرده تا ناچار به اصلاح خود نباشند.

سخنگوي وزارت امور خارجه تاكيد كرد: حضور گسترده مردم در دو دور انتخابات حاكي از علاقمندي ملت شريف ايران به تعيين سرنوشت خود و مخالفت آشكار با سياست‌هاي آمريكاست و اكنون دولتمردان آمريكايي مدعي دموكراسي بايد به راي مردم بزرگوار ايران احترام گذاشته و از دخالت در امور ايران پرهيز كنند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25228

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا: با پايان انتخابات ديدگاه‌مان درباره‌ي ايران تغييري نكرده است، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005