Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 7 تیر 1384

گفتگوی شبکه تلویزیونی "مهاجر" با لواسانی مسئول فرهنگی ستاد احمدی نژاد در مورد خصوصیات اخلاقی و روحیات شخصی احمدی نژاد، انتخاب

احمدی نژاد گفت: با خنده مردم خوشحال و با ناراحتی آنان، غمگین می شوم

شبکه تلویزیونی «مهاجر» در گفتگویی با لواسانی مسئول فرهنگی ستاد احمدی نژاد، از وی خواست برنامه های دولت آینده را تشریح کند.

به گزارش خبرنگار سایت «انتخاب» لواسانی در این گفتگوی 2 ساعته ضمن تشریح برنامه های احمدی نژاد در دولت آینده گفت: یکی از اولویت های اصلی دولت احمدی نژاد ، فرهنگ و هنر است.دولت وی سرمایه گذاری عظیمی را بر روی این طرح انجام داده است.

وی ادامه داد: حتی این موضوع فرهنگ و هنر در دولت احمدی نژاد بسیار فراتر از مسائل سیاسی ست.

وی همچنین در پاسخ به سوال «آیا احمدی نژاد حاضر است مصلحت مردم را فدای دوستان خویش کند» گفت: بنده در این مورد قاطعا بگویم که از معدود مواردی که ایشان با خوش اخلاقی با آن رفتار نخواهند کرد ، مواردی از این! دست است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مسئول فرهنگی ستاد احمدی نژاد، با اشاره به روحیات شخصی احمدی نژاد گفت:رئیس جمهور منتخب ما کسی ست که بسیار به ورزش بالاخص فوتبال علاقمند است و حتی وی تا چندی پیش با اساتید دانشگاههای مختلف، به فوتبال می رفتند.

لواسانی همچنین در پاسخ به این سوال که احمدی نژاد با چه مسائلی غمگین و با مواردی خوشحال می شود گفت:اتفاقاً چندی پیش بنده این سوال را از ایشان پرسدم که گفتند: با خنده مردم خوشحال و با ناراحتی آنان، غمگین می شوم.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005