Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 8 تیر 1384

آقاي احمدي نژاد! دست از سر شهيدان بر داريد و به کار خودتان برسيد! ف. م. سخن

جناب احمدي نژاد!
اکنون که با برنامه ريزي دقيق ِ نهاد هاي موازي و غير موازي و رسمي و غير رسمي، موفق به فتح قله ي رياست جمهوري شده ايد و از مرزهاي ممنوعه ي قدرت – که اشک تان را در آورد – به سلامت عبور کرده ايد اميد داريم بتوانيد حداقل به وعده هاي خود در زمينه ي بهبود وضعيت معيشتي مردم عمل کنيد. توصيه ي من به عنوان يک شهروند درجه ي سه به شما اين است که به جاي مايه گذاشتن از خون و تلاش و مجاهدات و مبارزات شهدا به کار خود برسيد و همان طور که قول داده ايد کشور را آباد کنيد. در طول بيست و شش سال گذشته شما اولين کسي نيستيد که از خون و مبارزات و مجاهدات سخن مي گوييد و همان کسان که شروع کارشان هميشه با احترام به خون شهدا و مجاهدت آن ها همراه بود کار کشور را به جايي رساندند که ملاحظه مي فرمائيد.

اما چند يادآوري کوتاه در باره ي آن چه که در ديدارتان با خانواده ي "شهدا"ي هفت تير بيان کرده ايد:
فرموده ايد "امروز به واسطه خون شهيدان، مجددا انقلاب اسلامي رخ داده است." بايد به عرض تان برسانم، انقلاب اسلامي ِ سال 84، نه به واسطه خون شهيدان که به واسطه ميلياردها پول زبان بسته اي که از کيسه ي مردم فلک زده ي اين سرزمين توسط نظاميان موازي و غيرموازي صرف تبليغات و خريدن راي براي حضرتعالي شده به ثمر رسيده است؛ به واسطه تقلب هايي که در اخذ آرا صورت گرفته و به قول رئيس تشخيص مصلحت نظام در حد جزئي هم نبوده که بتوان شکايت به اين و آن برد به ثمر رسيده است. ما نمي دانستيم خون شهدا مساوي ريال و دلار است؛ مساوي شناسنامه هاي نوي بي صاحب است؛ مساوي شب نامه هاي تخريبي و اعلاميه هاي افشاگر است (همان ها که رهبر معظم تان دستور پي گيري شان را صادر فرموده اند).

فرموده ايد "جنس انقلاب اسلامي از جنس نهضت انبيا و نهضت عاشوراي حسيني است و راز ماندگاري انقلاب اسلامي نيز همين نکته است... شهداي انقلاب اسلامي و به خصوص شهداي هفتم تير، از پرچمداران نهضت انبيا هستند. شهداي انقلاب اسلامي در هفتم تير، هرچند در اوج غربت و مظلوميت بوده اند، اما نقش بي بديل و ممتازي آفريدند".

ظاهرا شما با شهداي واقعي کشور و انبياء الهي عداوت داريد که دست به چنين مقايسه اي مي زنيد. آن چه در هفت تير و بعد از آن پيش آمد، و اصولا تمام ترورها و بمب افکني ها نه تنها فاجعه براي جمهوري اسلامي و مسئولان آن، بلکه فاجعه براي تمام کشور و مردم ايران بود. اين ترورها و انفجارها چنان دست آدم کشان و فرهنگ ستيزان را براي اَعمال وحشيانه و غيرانساني شان باز کرد که تاريخ معاصر از يادآوري آن هم بر خود مي لرزد. حضرتعالي چون خود از اين دسته افراد بوده ايد يقينا نيازي به يادآوري ما نداريد.

درست است که ما به اندازه ي شما و جناب آقاي مصباح يزدي اسلام نمي شناسيم و از دقايق آن اطلاع نداريم ولي گمان نمي کنيم حضرت امام حسين «ع » در روزهاي پيش از عاشورا در محل ساختمان حزب، با هفتاد و دو تن از يارانش گرد هم مي آمدند تا چگونگي سرکوب ناجوانمردانه ي گروه هاي مخالف شان را برنامه ريزي کنند؛ تا براي نابود کردن مخالفان فکري شان، آدم هايي را زير پوشش سربازان گمنام سازمان دهي کنند و براي شان بودجه ي سرکوب در نظر بگيرند. نگاهي به مجله "چشم انداز" آقاي ميثمي و گفت و گوهاي خون ريزان و آدم کشان آن زمان - که اکنون اصلاح طلب شده اند - بيندازيد شايد اين موضوع هاي بي اهميت و جزئي به خاطر مبارک تان متبادر شود.

در انقلاب اسلامي اخيرتان هم مشاهده کنيد نهضت انبيايي تان با مخالفت و ريشخند چه کساني رو به رو شده است. ببينيد از بزرگان کشور، از آقايان روحاني و حضرات آيات و حجج اسلام چند نفر به درستي و صحت اين "انقلاب" با شکوه نظر داده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آقاي احمدي نژاد!
مي گويند شما مرد عمليد. بنابر اين دست از شعار برداريد و به همان عمل بسنده کنيد. يک عمل مثبت شما به هزار شعار فريبنده مي ارزد. اين شعارها را پيش از شما روساي جمهور ديگر هم داده اند. نتيجه ي اين شعارهاي پر سر و صدا البته نفوذ و رسوخ ِ بي سر و صداي اطرافيان و آشنايان و بستگان و همسايگان و اقوام و خويشان و دوستان به تمام ارگان هاي حساس و غير حساس و موازي و غير موازي و چپاول مردم زجر کشيده بوده است. البته ترديد نداريم که شما هم همراه با اطرافيان و آشنايان و بستگان و همسايگان و اقوام و خويشان و دوستان به زودي جاي آنها را خواهيد گرفت و روزگار به سياق گذشته تکرار خواهد شد.

هم ما، وهم خانواده هاي زجر کشيده ي جان باختگان راه آزادي و استقلال و جمهوري و نيز حافظان مرزهاي ايران زمين، به تک تک کارهاي شما چشم دوخته ايم و در انتظار ميوه و ثمر آن نشسته ايم. اميدواريم چهار سال بعد در اثر محبوبيت خودتان و بدون امدادهاي غيبي بتوانيد انتخاب شويد.

[وب لاگ ف. م. سخن]

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25383

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آقاي احمدي نژاد! دست از سر شهيدان بر داريد و به کار خودتان برسيد! ف. م. سخن' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005