چهارشنبه 30 شهريور 1384

پاس - العين، امروز ساعت 18:05 به وقت تهران، جلسه هماهنگی مسئولان دو تيم برگزار شد، مهر

جلسه هماهنگی مسئولان تیم های پاس و العین برگزار شد

جلسه هماهنگی مسئولان و سرپرستان تیم های پاس ایران و العین امارات عصر امروز در محل باشگاه پاس برگزار شد .
به گزارش خبرنگار"مهر" در این جلسه که با حضور سرپرستان دو تیم ، داوران ، نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و ناظر بازی برگزار شد ، هماهنگی ها و پیش بینی های لازم درخصوص انجام هر چه مطلوبتر این مسابقه انجام شد .
بر اساس این گزارش در این جلسه که یکساعت و نیم بطول انجامید ، شمس الماعدین داورسنگاپوری این دیدار بر انجام بازی جوانمردانه و رعایت قوانین مسابقه از سوی هر دو تیم تاکید کرد . همچنین مقرر شد دو تیم پیش ازآغاز مسابقه تنها با کاور در زمین بازی حاضر شوند . در این جلسه رنگ پیراهن های دو تیم نیز تعیین شد که طبق توافق بعمل آمده ، بازیکنان پاس در این دیدار با پیراهن سفید به میدان خواهند رفت و بازیکنان تیم العین لباس بنفش را بر تن خواهند کرد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در این جلسه همچنین ناظربازی نکات لازم را به مسئولان دو تیم گوشزد کرد . وظیفه نظارت تیم داوری این مسابقه را فاروق بروزو از کشور سوریه بر عهده خواهد داشت که طبق اعلام سرپرست تیم پاس ، وی امشب وارد تهران خواهد شد .
در پایان این جلسه تیم داوری و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا از وضعیت زمین و رختکن ورزشگاه دستگردی محل برگزاری مسابقه فردا بازدید کردند .
گفتنی است دیدار برگشت تیم های پاس ایران و العین امارات در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ، ساعت 05/18 دقیقه فردا چهار شنبه در ورزشگاه اکباتان برگزار خواهد شد . دیدار رفت دو تیم در خاک امارات به تساوی 1-1 انجامید .

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/26253

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پاس - العين، امروز ساعت 18:05 به وقت تهران، جلسه هماهنگی مسئولان دو تيم برگزار شد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016