شنبه 14 آبان 1384

بيستمين پيروزي آبي‌‏پوشان مقابل سرخپوشان، ايلنا

استقلال، پروين و پرسپوليس را در "كما" نگه داشت

تهران- خبرگزاري كار ايران

دربي پنجاه‌‏ونهم سرخابي‌‏هاي پايتخت با تك گل رضا عنايتي به سود استقلال به پايان رسيد تا اين تيم با 18 امتياز در مكان سوم جدول رده‌‏بندي قرار بگيرد.

به گزارش خبرگزاري كار ايران ،ايلنا ، در آغاز نيمه دوم حركت عمقي جواد كاظميان و درگيري پشت محوطه جريمه استقلال را داور آلماني فريب تشخيص داد و به بازيكن شماره 9 پرسپوليس كارت زرد نشان داد.
در چهل و هشتمين دقيقه، پاس روي جلوي جباري را ، عنايتي نتوانست به ثمر برساند، خطاي دقيقه 51 امير حسين صادقي با كارت زرد داور روبرو شد ، در پنجاه و دومين دقيقه حركت عرضي جواد كاظميان و ضربه زيباي اين بازيكن را وحيد طالب لو با يك جهش زيبا راهي كرنر كرد.
در دقيقه پنجاه و ششم فرار فرزاد مجيدي از تله آفسايد مدافعان پرسپوليس و پاس عرضي اين بازيكن را رضا عنايتي با يك ضربه بغل پا وارد دروازه سرخ پوشان كرد تا حساب كار يك بر صفر به سود استقلال شود.
در هفتاد و ششمين دقيقه خطاي امير آبادي روي جواد كاظميان در نزديكي خط كرنررا داور، مستحق كارت زرد ندانست يك دقيقه بعد پاس در عرض جباري و حركت نمايشي نيكبخت در شرايط آفسايد اتفاق افتاد ، در دقيقه 78 سانتر زيباي پژمان نوري و ضربه سر زيباي علي عليزاده با فاصله اندك از كنار دروازه استقلال به بيرون رفت ، 3 دقيقه بعد سانتر جواد كاظميان را انصاريان نتوانست با ضربه نمايشي تبديل به گل كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در دقيقه 86 اولين تعويض استقلال با آمدن سعيد لطفي به جاي سياوش اكبرپور 2 دقيقه بعد منصوريان به عنوان دومين يار تعويضي جايگزين مجتبي جباري شد، در هشتاد و نهمين دقيقه ضربه پژمان نوري در ميان راه به پاي سهراب انتظاري برخورد كرد تا راهي اوت شود ، در دومين دقيقه از وقت اضافه جواد كاظميان پشت محوطه 6 قدم استقلال ، موقعيتي استثنايي را از دست داد در آخرين دقيقه اين بازي بهروز رهبري فرد پشت محوطه جريمه با خطاي حسين كاظمي از داور يك كارت زرد گرفت اما قاضي اين ميدان اجازه زدن ضربه خطا را به استقلالي ها نداد تا پنجاه و نهمين دربي پايتخت ،بيستمين پيروزي آبي پوشان استقلال را رقم بزند و پرسپوليس و پروين در انتظار روزهاي تازه‌‏اي باشند و همچنان در روزهاي بحراني باقي بمانند.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27151

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بيستمين پيروزي آبي‌‏پوشان مقابل سرخپوشان، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016