جمعه 4 آذر 1384

برانکو در راه سفر به آلمان: براي انتخاب بازي‌هاي دوستانه منتظر قرعه‌كشي هستيم، ايسنا

برانكو ايوانكوويچ

- سازمان تربيت‌بدني از تيم ملي حمايت كرد
- انتخاب كانديداهاي توپ طلا عجيب است



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: پيشنهاداتي براي انجام ديدارهاي دوستانه با تيم‌هاي ملي مختلف در ماه دسامبر ارايه شده؛ اما، به دليل وقفه‌ي كوتاه مدت نيم فصل ليگ و همچنين عدم حضور بازيكنان لژيونر در آن تاريخ، نمي‌توانيم اين مسابقات را اجرايي كنيم.

برانكو ايوانكوويچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: در ابتدا منتظر قرعه‌كشي رقابت‌هاي جام جهاني هستيم و پس از مشخص شدن گروه‌بندي تيم‌ها، تلاش خواهيم كرد كه با كمك اعضاي كادر فني، حداكثر اطلاعات را از تيم‌هاي هم‌گروه كشورمان به دست آوريم.

وي درباره‌ي ديدارهاي دوستانه‌ي كشورمان گفت: در ماه‌هاي فوريه و مارس، دو ديدار دوستانه خواهيم داشت؛ اما، همان طور كه گفتم، به دليل تعطيلي كوتاه در نيم فصل ليگ كشور، انجام ديدار دوستانه در ماه دسامبر غير ممكن است.

ايوانكوويچ درباره‌ي سفر خود به آلمان گفت: مربيان، پزشكان، بازاريابان تيم‌هاي راه يافته به جام جهاني، طي روزهاي چهاردهم و بيستم آذر در لايپزيك آلمان گرد هم خواهند آمد تا درباره‌ي مسايل مختلف به صورت گروهي بحث و تبادل نظر كنند و در اين مدت سمينارهاي مشتركي نيز برگزار خواهد شد. ضمن آن كه در همين تاريخ (18 آذر) قرعه‌كشي مسابقات جام جهاني انجام مي‌شود و من نيز در اين مراسم حضور خواهم داشت.

وي درباره‌ي جلسه‌ي روز گذشته‌ي اعضاي كادر فني تيم ملي و مسوولان فدراسيون فوتبال با مهدي قدمي گفت: جلسه‌ي بسيار خوبي برگزار شد و به شخصه از مهندس قدمي به دليل نظارت دقيق خود از تيم ملي و روند فوتبال كشور سپاسگزارم.

برانكو ادامه داد: در اين جلسه، در رابطه با با كليه‌ي مسايل فوتبال همچون وارد كردن انگيزه به منظور ارتقا، توسعه و گسترش فوتبال كشور و تيم ملي، بحث و تبادل نظر شد. جلسه‌ي بسيار با كيفيتي بود. چرا كه مهم‌ترين اشخاص در فوتبال ايران و ورزش كشور در آن حضور داشتند.

وي با بيان اين كه فدراسيون فوتبال به طور كامل از كادر فني تيم ملي حمايت مي‌كند افزود: در جلسه‌ي سازمان تربيت بدني حمايت بسيار كاملي از تيم ملي مطرح شد و اين با توجه به نتايجي كه اين تيم در چند سال گذشته به دست آورده، بسيار طبيعي است.

سرمربي تيم ملي به جلسه‌ي سال گذشته‌ي اعضاي كادر فني اين تيم با مربيان ليگ برتر اشاره كرد و افزود: به ابتكار ما چنين جلسه‌اي سال گذشته برگزار شد كه در آن كادر فني موفق شد، برنامه‌ي دو ساله‌ي خود را تا شروع جام جهاني ارايه كند. ضمن آن كه مسايل مختلف در مورد تيم ملي و جوانب مختلف آن مورد بحث و تحيل قرار گرفت.

ايوانكوويچ ادامه داد: كادر فني تيم ملي به طور منظم هر روز با مربيان ليگ در ارتباط است. تلاش مي‌كنيم تا آخرين اطلاعات درباره‌ي بازيكنان و تيم‌هاي مختلف را به دست آورده تا ضمن كمك به تيم ملي، انگيزه‌ي بازيكنان باشگاهي را نيز دو چندان كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در ادامه‌ي گفت‌وگوي خود با ايسنا به انتخاب دو بازيكن عربستاني و يك بازيكن ازبكستاني به عنوان نامزدهاي دريافت توپ طلاي آسيا اشاره كرد و گفت: نمي‌توانم چيز زيادي در اين باره بگويم؛ اما، اين انتخابي عجيب است، چرا كه با حضور بازيكناني همچون كريمي، نكونام، پارك جي سونگ و ناكامورا انتخاب اين بازيكنان عجيب به نظر مي‌رسد.

ايوانكوويچ درباره‌ي كادر فني تيم ملي گفت: به اين كادر كاملا اعتقاد دارم و مطمئنم كه مي‌توانيم با كادر فعلي در جام جهاني نتايج خوبي كسب كنيم.

وي درباره‌ي حمايت رسانه‌ها و اتحاد آنها براي كمك به تيم ملي گفت: شكي نيست كه بدون حمايت رسانه‌ها نمي‌توان جو مناسبي به سود تيم ملي ايجاد كرد و بدون ايجاد جو صحيح نمي‌توان انتظار كسب نتايج خوب را داشت. اميدوارم شرايط به گونه‌اي فراهم شود كه رسانه‌هاي گروهي و مسوولان آنها با اهميت نقش خود تيم ملي را براي حضور شايسته در جام جهاني كمك كنند.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27568

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانکو در راه سفر به آلمان: براي انتخاب بازي‌هاي دوستانه منتظر قرعه‌كشي هستيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016