چهارشنبه 13 ارديبهشت 1385

فوتبال باشگاه‌هاي آسيا: پيروزی پر گل صبا باتري مقابل الغرافه قطر، ايرنا

تهران ، ايرنا ‪۸۵/۰۲/۱۳‬

تيم صباباتري ايران در چارچوب رقابت‌هاي فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي آسيا تيم الغرافه قطر را شكست دهد.


در اين ديدار كه روز چهارشنبه در ورزشگاه شهيد درخشان صبا شهر برگزار شد ، تيم صبا باتري ايران با نتيجه پر گل ‪ ۴‬بر يك تيم الغرافه قطر را شكست داد و سه امتياز اين ديدار را به اندوخته‌هاي خود افزود.


گل‌هاي تيم صبا باتري را "آلن آدريچ" در دقيقه ‪" ، ۷۱‬علي دايي" در دقايق ‪ ۷۶‬و ‪ ۸۱‬و "يحيي گل محمدي" در دقيقه ‪ ۹۰+۲‬به ثمر رساندند و تنها گل تيم الغرافه را "عبداله المزورعي" در دقيقه ‪ ۵۵‬وارد دروازه صبا باتري كرد.

"عبدالحامد ابراهيم" از بحرين اين ديدار را در حضور بيش از ‪ ۳‬هزار تماشاگر قضاوت كرد.

"ميشل روكت" سرمربي فرانسوي تيم الغرافه قطر به‌علت اينكه هيچ شانس صعودي در اين رقابتها براي تيم خود قائل نبود و ديگر اينكه تيمش در رقابتهاي جام حذفي قطر به ديدار نهايي راه يافته بود در اين بازي بيشتر از بازيكنان ذخيره خود استفاده كرد.

***

سرمربي تيم صبا باتري : قدرت واقعي تيم صبا باتري مشخص شد

سرمربي تيم فوتبال صبا باتري گفت : قدرت واقعي تيم صبا در برابر تيم الغرافه قطر را همگان مشاهده كردند.

"محمد حسين ضيايي" عصر روز چهارشنبه پس از پايان بازي تيمش در برابر الغرافه قطر كه با نتيجه پر گل ‪ ۴‬بر يك به سود تيم صبا باتري تمام شد، با بيان اينكه تيم الغرافه با دفاعي چند لايه قصد كسب نتيجه مساوي را در اين بازي داشت، افزود: در نيمه نخست بازيكنان تيم صبا به دليل استرس فراوان بازي قابل قبولي را انجام ندادند و بسيار پراشتباه ظاهر شدند.

وي اظهار داشت: اما بازيكنان تيمش در پي دريافت گل نخست بازي توسط تيم حريف با بردن توپ به به كناره‌هاي زمين ،سانتر از جناحين و شوت از پشت محوطه ‪ ۱۸‬قدم توانستند حريف خود را با ‪ ۴‬گل بدرقه كنند.

ضيايي با اشاره به اينكه تيم صباباتري از بازيكنان بزرگ با تجربه و ميدان ديده‌اي بهره مي‌برد اظهار داشت : اين تيم سزاوار صعود به مرحله دوم رقابتهاي ليگ قهرمانان آسياست.

سرمربي تيم صبا باتري گفت : اين تيم در ديدار رفت مقابل الغرافه قدرت خود را به رخ حريف كشيده بود و تيمش در اين مرحله تنها در برابر تيم الكرامه سوريه بر روي يك ضد حمله متحمل شكست شده بود.

وي درباره وضعيت تيم حريف گفت : با توجه به اينكه تيم الغرافه خود را براي قهرماني در جام حذفي قطر آماده مي‌كند، انتظار حضور بازيكنان ذخيره اين تيم را در اين بازي داشتيم.

***

سرمربي تيم الغرافه: پيش بيني باخت سنگين را كرده بوديم

سرمربي فرانسوي تيم فوتبال الغرافه قطر گفت : پيش بيني شكست سنگين در برابر تيم صبا باتري را كرده بوديم .

"ميشل روكت" عصر روز چهارشنبه پس از پايان بازي تيمش در برابر صباباتري ايران در ورزشگاه شهيد درخشان ، كه با نتيجه ‪ ۴‬بر يك به سود تيم ميزبان به پايان رسيد، اظهار داشت: تيم الغرافه در اين بازي در نبود ‪ ۷‬بازيكن اصلي خود به ميدان رفته بود كه ‪ ۴‬تن از بازيكنان امروز براي نخستين بار بود كه در بازيهاي بين‌المللي و آسيايي حضور پيدا كرده بودند.

وي با اشاره به مصدوميت ‪ ۳‬بازيكن و ‪ ۲‬اخطاره بودن دو تن ديگر در اين ديدار گفت : كادر فني تيم الغرافه مي‌دانست كه اگر دروازه تيمش باز شود، اين تيم با گلهاي زيادي زمين مسابقه را ترك خواهد كرد.

روكت ادامه داد: هم اكنون اين امر به تحقق پيوست و الغرافه با ‪ ۴‬گل تهران را ترك مي‌كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي درباره تيم صعودكننده در اين گروه، گفت : در ابتدا ذهنيت من اين بود كه تيم "الوحده امارات" به مرحله بعدي صعود مي‌كند اما هم اكنون تيمهاي "صباباتري و الكرامه سوريه" شانس زياد و رقابت تنگاتنگي براي صعود دارند.

سرمربي تيم الغرافه در پايان اظهار داشت : تيم صبا باتري در نخستين بازي خود در برابر الغرافه نشان داد كه تيم قدرتمندي است و مي‌تواند از اين گروه به مرحله دوم صعود كند.

تيم الغرافه به ديدار پاياني رقابتهاي جام حذفي باشگاههاي قطر راه يافته است.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/29842

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فوتبال باشگاه‌هاي آسيا: پيروزی پر گل صبا باتري مقابل الغرافه قطر، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016