چهارشنبه 1 شهريور 1385

ابومسلم در برابر قهرمان ليگ دسته دوم اتريش پيروز شد، ايپنا

تيم فوتبال ابومسلم در اولين ديدار تدارکاتی خود در کشور اتريش ديروز به مصاف تيم ورملا قهرمان ليگ دسته دوم اتريش رفت و با دو گل اين تيم را شکست داد.

به گزارش گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ايران (ايپنا)، گل اول ابومسلم در دقيقه ۷۰ و بر روی فرار امير امينی فر و ضربه رضا ناصحی به ثمر رسيد و پس از اين گل در دقيقه ۷۹ بازی بر روی يک ضربه کرنر جواد رزاقی گل دوم ابومسلم را با ضربه سر به ثمر رساند.

در نيمه نخست اين ديدار برای ابومسلم شهاب گردان، رضا مسلم زاده، سيد محمد حسينی، سعيد خانی، داوود دانش دوست، ايوان پترويچ، احمد مقدسی پور، عبدالله شاه حسينی، محمد مختاری، محمد منصوری و رضا ناصحی به ميدان رفتند.

در نيمه دوم نيز احمد خرمالی، امير امينی فر، جواد رزاقی، عزيز فريسات، مجيد نورمحمدی، علی حقدوست، محمد رجب زاده و روح الله بهرامی به عنوان بازيکنان جايگزين به ميدان رفتند.

داوود دانش دوست در اين ديدار در سه پست مختلف بازی کرد و عملکرد بسيار خوبی را از خود به نمايش گذاشت که اين امر رضايت کادر فنی تيم را به همراه داشت.

مشکی پوشان امروز پس از انجام يک تمرين سبک برای گردش به شهر وين خواهند رفت.

همچنين فردا ابومسلمی ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به انجام تمرين خواهند پرداخت و روز جمعه در ديداری دوستانه به مصاف تيم الکويت، قهرمان ليگ کويت خواهد رفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همين حال ايوان پترويچ هافبک صربستانی تيم فوتبال ابومسلم که به دليل آماده نبودن ويزای خود به همراه اين تيم به اتريش سفر نکرده بود، ديروز با يک روز تاخير از تهران با پرواز مستقيم راهی وين شد تا در ديدار دوستانه ابومسلم و ورملا به ميدان برود.

گفتنی است که اعضای تيم فوتبال ابومسلم شب گذشته در ضيافت شام شهردار شهر ورملا شرکت کردند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31338

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ابومسلم در برابر قهرمان ليگ دسته دوم اتريش پيروز شد، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016