جمعه 6 بهمن 1385

خداداد عزيزی پس از پيروزی بر پرسپوليس: انتظار پيروزی داشتم اما نه با اين نتيجه، ايسنا

- پرسپوليس را با تعصب برديم نه با جنگ روانی
- اگر ‌هاشمی‌نسب مقصر باشد با او برخورد می‌کنيم



خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

سرمربی تيم فوتبال ابومسلم خراسان گفت:‌ انتظار پيروزی برابر پرسپوليس را داشتم؛ اما, فکر چنين نتيجه‌ای را نمی‌کردم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، خدداد عزيزی که به دليل نداشتن مدرک مربی‌گری به عنوان سرپرست وظيفه هدايت تيم ابومسلم را برعهده داشت، پس از برتری اين تيم برابر پرسپوليس به خبرنگاران گفت:‌ پيش از آغاز بازی حدس می‌زدم که بتوانيم اين بازی را به سود خود خاتمه دهيم؛ اما، زمانی که دو گل از حريف عقب افتاديم، من نيز فکر نمی‌کردم که بتوانيم چنين نتيجه‌ای را به دست آوريم. در بين دو نيمه به رختکن رفتم و به بازيکنان ابومسلم گفتم، بسيار متاسفم که شما چنين بازی کرديد، آن ابومسلمی ‌که ما ادعای آن را داشتيم چنين تيمی‌ نيست؛ سپس از رختکن بيرون رفتم.

وی ادامه داد: با اين حال بازيکنان تيم هم‌قسم شدند تا نتيجه را جبران کنند و با تغيير روش بازی تيم، از چهار- چهار- دو به سه- پنج- دو توانستيم نتيجه‌ی لازم را به دست آوريم. در نيمه‌ی نخست مهرزاد معدنچی خط دفاع ما را آزار داد که توانستيم اين بازيکن را در نيمه‌ی دوم مهار کنيم.

عزيزی ادامه داد: در نيمه‌ی نخست, ابومسلم بسيار ضعيف بود؛ اما, در نيمه‌ی دوم بازيکنان ما فوتبال بازی کردند و توانستيم نتيجه را به دست آوريم. با اين حال از بازيکنانم ناراحت هستم, چرا که ما بايد اين بازی را چهار بر دو می‌برديم، نه چهار بر سه.

وی در مورد وضعيت خود در کادر فنی باشگاه ابومسلم خاطر نشان کرد: برای نشستن بر روی نيمکت بايد کارت درجه‌ی C مربيگری را داشته باشم, به همين دليل منتظر نخستين کلاس آموزشی فدراسيون هستم تا در آن شرکت کنم؛ اما, تا زمانی که اين فرصت فراهم نشود، به عنوان سرپرست تيم را هدايت می‌کنم.

سرپرست تيم ابومسلم خراسان در مورد برخی جنجال‌های پيش از اين بازی و ايجاد جنگ روانی عليه تيم پرسپوليس گفت: من در بازی چيزی به عنوان جنگ روانی نديدم؛ در نيمه‌ی نخست ابومسلم بازنده‌ی مطلق بود؛‌ اما، در نيمه‌ی دوم پرسپوليس اين وضعيت را پيدا کرد و در نهايت بازيکنان ما با تعصبی که داشتند، توانستند اين ديدار را به سود خود خاتمه دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عزيزی در مورد اعتراضش به کمک داور مسابقه نيز گفت: زمانی که به کمک داور در مورد يکی از صحنه‌ها اعتراض کردم، وی پاسخ داد: " حالا بعدا می‌بينيم. " سوال من اين است که آيا کمک داور اين اجازه را دارد که با مربيان يک تيم جر و بحث کند يا نه؟! طبق قانون کمک داور در اين لحظه بايد با تکان دادن پرچم موضوع را به داور منتقل می‌کرد.

از داوران می‌خواهيم به همان اندازه که از مربيان انتظار دارند، خودشان نيز برخی از مسائل را رعايت کنند.

سرپرست تيم ابومسلم خراسان در مورد درگيری مهدی‌هاشمی‌نسب با بازيکنان پرسپوليس نيز گفت: ‌هاشمی‌نسب را به دليل تعصبی که به تيمش دارد، تحسين می‌کنم؛ اما، در مورد اين رفتار اگر او مقصر باشد، با وی برخورد خواهيم کرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32635

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خداداد عزيزی پس از پيروزی بر پرسپوليس: انتظار پيروزی داشتم اما نه با اين نتيجه، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016