شنبه 7 بهمن 1385

بازگشت آرش برهانی به پاس، ايسنا

سرپرست پاس:
برهانی می‌تواند از هفته‌ی آينده پاس را همراهی کند

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


سرپرست تيم فوتبال پاس تهران از جدايی قطعی آرش برهانی از النصر و بازگشت دوباره اين بازيکن به پاس خبر داد.

محمد ملا اسماعيلی با اعلام اين مطلب به خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: پس از اختلافاتی که ميان آرش برهانی و باشگاه النصر به وجود آمد، اين مهاجم تصميم به جدايی از اين تيم عربی گرفته و بار ديگر به پاس بازگشت. کار انتقال اين بازيکن به پاس به طور کامل انجام شده و برهانی می‌تواند پاس را در ديدار هفته آينده مقابل فجر شهيد سپاسی شيراز همراهی کند.

وی ادامه داد: با توجه به اين که برهانی رسما بازيکن پاس بوده و به صورت قرضی به النصر پيوسته بود، جدايی او از اين تيم و بازگشتش به پاس به آسانی صورت گرفته و برهانی از امروز شنبه در تمرينات تيم سابق خود حاضر خواهد شد. از نظر قانونی برهانی منعی برای همراهی پاس در مسابقات ليگ برتر و جام حذفی نداشته و اگر کادر فنی تشخيص دهد او هفته‌ی آينده برای پاس بازی خواهد کرد.

سرپرست پاس در ادامه درباره‌ی پيروزی تيمش برابر مس کرمان به ايسنا گفت: پيش از اين مسابقه مطمئن بودم که بازيکنان ما با کسب ۳ امتياز کرمان را ترک خواهند کرد. روحيه و انگيزه بسيار بالای بازيکنان در هنگام تمرينات، جديت و يک‌دلی آنها در طول مسابقه من را نسبت به پيروزی در اين ديدار اميدوار کرده بود. با اين پيروزی ثابت کرديم که پاس يک تيم است که در آن اتحاد و يکدلی بازيکنان و مربيان حرف اول را می‌زند.

وی افزود: از عملکرد بازيکنان خود در اين ديدار رضايت کامل دارم. با اين پيروزی نشان داديم که شرايط نامطلوب گذشته را پشت سر گذاشته و روند صعودی و رو به رشدی را در پيش گرفته‌ايم. در بازی مقابل مس علاوه بر ارايه يک بازی هماهنگ و رو به جلو نتيجه لازم را نيز کسب کرديم تا به وضعيت خود در جدول رده‌بندی ليگ سر و سامان دهيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ملااسماعيلی تصريح کرد: با پيروزی‌های اخير مقابل مس کرمان و شموشک نوشهر فشار روانی کاذب از دوش بازيکنان برداشته شده و آنها با آرامش روانی بيشتری برابر حريفان صف‌آرايی خواهند کرد. بازگشت برهانی به پاس نيز خبر خوشايندی برای تمامی اعضای تيم بود؛ اميدوارم که با بازگشت اين بازيکن توانمند از هفته‌های آينده خط حمله پاس نيز اقتدار بيشتری بيابد. حضور برهانی در پاس انگيزه و روحيه‌ی ساير بازيکنان تيم را نيز تا اندازه زيادی افزايش داده است.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32646

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بازگشت آرش برهانی به پاس، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016