چهارشنبه 8 فروردين 1386

رکورد ۱۰۰ متر آزاد ايران در دوازدهمين دوره مسابقات شنا قهرمانی جهان - ملبورن، شکسته شد، مهر

محمد بيداريان شناگر هيجده ساله کشورمان امروز در جريان مسابقات شنای قهرمانی جهان در ملبورن استراليا رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد ايران را شکست .
به گزارش خبرنگار مهر ، بيداريان در فاصله ۳ ماه پس از بازيهای آسيايی دوحه بار ديگر در اين رشته رکورد شکنی کرد و با ثبت زمان۱۱/۵۲ ثانيه رکورد کشور را که با زمان ۴۴/۵۲ ثانيه متعلق به خودش بود را به ميزان ۳۳ صدم ثانيه کاهش داد .

چهارمين روز از دوازدهمين دوره مسابقات شنای قهرمانی جهان که با شرکت بهترين شناگران ۱۷۳ کشور جهان در ملبورن استراليا دنبال می شود ، صبح امروز با رقابت نمايندگان کشورمان در دو ماده همراه بود .

صبح امروز و در ماده ۱۰۰ متر آزاد ، محمد بيداريان در رقابت با ۱۶۹ شناگر با زمان ۱۱/۵۲ ثانيه هفتاد و سوم شد ، بيداريان در اين رشته رکورد ملی کشور را جا به جا کرد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در رشته ۲۰۰ متر مختلط انفرادی نيز صبح امروز شاهين برادران به مصاف حريفان پرقدرت جهانی رفت و با زمان ۳۰/۱۳/۲ دقيقه ، پنجاه و سوم شد . در اين ماده ۷۳ شناگر شرکت داشتند .

فردا پنج شنبه و در پنجمين روز اين مسابقات ، شناگران کشورمان در ۲ ماده به رقابت با حريفان خود می پردازند ، محمد عليرضايی در ۲۰۰ متر قورباغه و شاهين برادران در ۲۰۰ متر کرال پشت به مصاف رقبای جهانی خود می روند .

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33009

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رکورد ۱۰۰ متر آزاد ايران در دوازدهمين دوره مسابقات شنا قهرمانی جهان - ملبورن، شکسته شد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016