چهارشنبه 1 خرداد 1387

هشدار کاشانی به مخالفان قطبی: هر کس با قطبی مشکل دارد، می‌تواند برود، ايسنا

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: هر کس علاقه‌ای به ماندن در پرسپوليس ندارد، می‌تواند از اين باشگاه برود.

حبيب کاشانی پس از نشست هيات مديره باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،‌اظهار کرد: اولويت اصلی ما برای هدايت تيم فوتبال پرسپوليس "افشين قطبی" است و ما منتظر بازگشت او هستيم تا پس از مذاکره وی را در تيم حفظ کنيم و اگر کسی با اين شرايط مشکلی دارد، می‌تواند تيم را ترک کند.

وی افزود: تفکر حاکم بر باشگاه تفکر تمامی هيات مديره است که برمبنای منافع ملی و منافع باشگاه شکل گرفته است. حال در اين ميان اگر کسی به فکر منافع شخصی باشد، در پرسپوليس جايی ندارد.

به گزارش ايسنا، کاشانی ادامه داد: بارها گفته‌ام که ما در باشگاه پرسپوليس تک ستاره نداريم و تمامی مجموعه بايد در کنار يکديگر برای موفقيت تيم فوتبال پرسپوليس تلاش کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره‌ی سفر اعضای اين تيم به مشهد مقدس نيز گفت: با توجه به آنکه چند بازيکن ما در اردوی تيم ملی هستند و افشين قطبی نيز در خارج از تهران است، منتظر هستيم تا بتوانيم ظرف روزهای آينده سفر به مشهد را قطعی کنيم.

کاشانی درباره‌ی سفر به کربلا نيز گفت: با توجه به شرايط امنيتی آن منطقه امکان اين سفر نيست اما، به دنبال آن هستيم تا هرچه سريع‌تر زمينه‌ی مشرف شدن بازيکنان به حج عمره را فراهم کنيم.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36980

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هشدار کاشانی به مخالفان قطبی: هر کس با قطبی مشکل دارد، می‌تواند برود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016