پنجشنبه 28 شهريور 1387

سخنان مربيان سايپا و کروفچی پس از تساوی دو تيم، ايسنا

ليتبارسکی در جمع خبرنگاران:
نيمه‌ی دوم سايپا بهتر از حريف کار کرد
به لحاظ قدرت بدنی جلوتر از کروفچی هستيم

سرمربی تيم فوتبال سايپا گفت: از تجربيات بازی مقابل کروفچی در ديدار برگشت استفاده می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، پير ليتبارسکی سرمربی تيم فوتبال سايپا پس از تساوی دو بر دو اين تيم مقابل نماينده ازبکستان در مرحله يک چهارم نهايی ليگ قهرمانان آسيا به خبرنگاران گفت: بازی بسيار خوبی را شاهد بوديم در نيمه اول کروفچی تيم برتر بود اما، در نيمه دوم ما بهتر از حريف کار کرديم.

وی افزود: کروفچی تيم قدرتمندی بود اما، سايپا از اين تيم قوی‌تر بود. ما در نيمه دوم از لحاظ يارگيری سيد جلال حسينی را مامور مهار ريوالدو کرديم که او نتوانست کاری کند تا به همين دليل تعويض شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ليتبارسکی افزود: تصور می‌کنم برای بازی برگشت با توجه به شرايط قدرت بدنی بازيکنان ما بسيار جلوتر از حريف هستيم و از شناخت‌مان در بازی رفت برای بازی ازبکستان استفاده می‌کنيم.

وی خاطر نشان کرد: در نيمه اول بازی خط دفاع کروفچی عملکرد بسيار خوبی داشت اما در نيمه دوم تا اندازه‌ای دفاع آنها باز بود و ما برای حمله به دروازه اين تيم از اين فرصت‌ها استفاده کرديم.

ليتبارسکی در ادامه گفت: ما از تيم کروفچی شناخت چندانی نداشتيم ابتدا خيلی آرام و بااحتياط بازی کرديم اما در نيمه دوم تيم ما هجومی‌تر بود و صاحب فرصت‌هايی برای گل‌زنی شديم که اين فرصت‌ها از دست رفت.

***

سرمربی تيم فوتبال کروفچی:
بايد پيروز می‌شديم اما، داور اجازه نداد!
هيچ‌گاه نگفتم با غلتک از روی سايپا رد می‌شويم


سرمربی تيم فوتبال کروفچی ازبکستان گفت: بايد سايپا را شکست می‌داديم اما اشتباهات داوری مانع شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ميرجلال کاسيموف، سرمربی تيم کروفچی ازبکستان پس از تساوی دو بر دو اين تيم در خانه تيم سايپا به خبرنگاران گفت: دوست ندارم راجع به داوری بازی صحبت کنم اما، داوری ناعادلانه بود. در مرحله قبلی اشتباهات داوری بسيار اندک بود اما در اين مرحله شاهد اشتباهات فاحش‌تری هستيم. نتيجه بازی می‌توانست سه بر دو به سود کروفچی تمام شود بايد فيلم بازی بار ديگر مرور شود تا اشتباهات داوری مشخص شود اما برای يک بازی خارج از خانه اين تساوی نيز نتيجه خوبی بود.

وی درباره صحنه مشکوک به گل سوم کروفچی نيز گفت: طرفداران ما در قسمتی از ورزشگاه قرار داشتند که بر روی خط دروازه اشراف کامل داشتند و آنها به وضوح رد شدن توپ از خط دروازه را ديدند. با اين حال ما به نظر داور احترام می‌گذاريم اما، اگر آن توپ از خط دروازه رد شده است، پس ما بايد سه بر دو پيروز می‌شديم.

کاسيموف با رد اظهارات منتسب به وی درباره رد شدن با غلتک از روی سايپا نيز گفت: من چنين صحبتی نکردم، اين يک اشتباه در ترجمه بوده است و من چنين صحبتی راتاييد نمی‌کنم.

وی ادامه داد: سايپا تيم آماده‌ای بود و ما نيز با آمادگی کامل آمده بوديم اين بازی برای ما بسيار جدی بود، چرا که تيم‌هايی که از مرحله قبلی به اين مرحله صعود کرده‌اند به طور حتم تيم‌های خوبی هستند و جايی برای دست کم گرفتن اين تيم‌ها وجود ندارد.

کاسيموف درباره‌ی عملکرد خط دفاع و حمله کروفچی نيز گفت: خط دفاعی کروفچی بسيار خوب بود چرا که توانست در مقابل حملات شديد و سخت سايپا بازی خوبی انجام دهد تصور می‌کنم دروازه‌بان ما در اين بازی نيز از دروازه‌بان قبلی تيم بسيار بهتر بود چراکه چند موقعيت صد در صد گل را نجات داد و در مجموع خط دفاع و حمله کروفچی بسيار خوب کار کردند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38377

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنان مربيان سايپا و کروفچی پس از تساوی دو تيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016