پنجشنبه 28 شهريور 1387

ريوالدو: خوشحالم که به ايران آمده‌ام، می‌خواهم با کروفچی قهرمان شوم، ايسنا

- بازيکنان ايرانی جسارت و تکنيک خوبی دارند


بازيکن برزيلی تيم فوتبال کروفچی گفت: بازيکنان ايرانی جسارت و تکنيک خوبی دارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ريوالدو در پايان بازی تيم‌های سايپا و کروفچی گفت: اطلاعات کمی از فوتبال ايران داشتم اما، در بازی مقابل سايپا بازيکنان ايرانی را با جسارت و صاحب تکنيک ديدم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: عاشق فوتبال بازی کردن هستم و اينکه در کجا فوتبال بازی می‌کنم مهم نيست می‌خواهم فوتبال را ادامه دهم و چون در ازبکستان احساس راحتی می‌کردم به فوتبال اين کشور آمدم.

ريوالدو ادامه داد: استقبال مردم در ايران از من بسيار خوب بود و از اينکه به کشور ايران آمدم بسيار خوشحالم.

بازيکن برزيلی تيم کروفچی درباره دليل حضورش در فوتبال آسيا نيز گفت: علاقه داشتم تا در آسيا بازی کنم، خصوصا برخورد بسيار خوب مردم ازبکستان سبب شد تا قرارداد يک‌ساله‌ای را با تيم کروفچی امضاء کنم.

وی درباره بازی با سايپا نيز گفت: بازی دشواری بود اما، ما برای گرفتن سه امتياز به ايران آمده بوديم بی ترديد تيم کروفچی به کمتر از قهرمانی در آسيا راضی نمی‌شود. من فوتبال ازبکستان را دوست دارم و اشتياق دارم تا همراه اين تيم قهرمان آسيا شوم، اميدوارم در پايان قرارداد يکساله‌ام با کروفچی هر دو طرف از اين قرارداد راضی باشند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38378

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ريوالدو: خوشحالم که به ايران آمده‌ام، می‌خواهم با کروفچی قهرمان شوم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016