يكشنبه 31 شهريور 1387

رقابت‌های NBA و دنيای متفاوت آن، ممفيس و اعزام مربی برای "حامد حدادی" به دبی!، ايسنا

باشگاه ممفيس گريزليز آمريكا اعلام كرده كه به دليل تاخير در صدور ويزاي آمريكا براي "حدادي"، يكي از مربيانش را جهت آماده‌سازي اين ملي‌پوش ايراني به دبي اعزام مي‌كند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حدادي كه براي دريافت رواديد سفر به آمريكا و ملحق شدن به تيم جديدش در دبي به سر مي‌برد در انتظار ورود يكي از مربيان باشگاه ممفيس است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين باشگاه اعلام كرده است به دليل احتمال افزايش زمان صدور رواديد، يكي از مربيان خود را به دبي اعزام مي‌كند تا حامد را در طول مدت اقامتش در امارات تمرين دهد.


حامد حدادي در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با تاييد اين مطلب گفت:‌ در حال حاضر هر روز مشغول انجام تمرينات بدنسازي و كار با وزنه هستم اما، از آن جايي كه طبق قراردادم در اينجا انجام كار بسكتبال برايم ممنوع است، بايد براي آماده سازي هر چه بيشتر و كار با توپ منتظر بمانم.


وي با بيان اين كه در هفته‌ي اول ورودش به آمريكا و ملحق شدن به تيم ممفيس كار دشواري را در پيش دارد،‌ تصريح كرد:‌ مسوولان باشگاه جديدم اعلام كرده اند كه تمامي‌ شرايط را براي هر چه بهتر آماده شدنم فراهم خواهند كرد و اعزام يكي از مربيان اين باشگاه هم در همين راستاست.


حدادي به عنوان اولين بازيكن ايراني است كه توانسته به مسابقات NBA راه پيدا كند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38411

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رقابت‌های NBA و دنيای متفاوت آن، ممفيس و اعزام مربی برای "حامد حدادی" به دبی!، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016