سه شنبه 9 مهر 1387

در نشست احمدی نژاد، علی‌آبادی و ضرغامی، مشکل حق پخش تلويزيونی رقابت‌های فوتبال حل شد، ايسنا

* به زودی توافق‌نامه امضا می‌شود

با درايت محمود احمدی‌نژاد، رييس جمهور ايران اسلامی، طی جلسه‌ای مشترک با حضور محمدعلی آبادی و ضرغامی، موضوع حق پخش تلويزيونی رقابت‌های فوتبال حل شد تا از اين پس شاهد سرفصلی تازه در ورزش کشور و بويژه فوتبال باشيم.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا؛ به منظور حل اختلاف ايجاد شده در زمينه حق پخش مسابقات ورزشی، دوشنبه شب جلسه‌ای با حضور دکتر محمود احمدی نژاد و رؤسای سازمان تربيت بدنی و سازمان صداوسيما برگزار شد تا با بينش و درايت رييس جمهوری، موضوعی که می‌رفت برای فوتبال ايران چالش برانگيز شود، حل و فصل شده و موضوع ختم به خير شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

محمد علی‌آبادی در اين زمينه چنين توضيح داد: گرچه اين جلسه بايد زودتر از اين‌ها برگزار می شد اما، به واسطه سفر رييس جمهوری به نيويورک اين جلسه شب گذشته در دفتر "احمدی نژاد" برگزار شد تا ايشان که همواره ورزش را مورد حمايت‌های بی شائبه خود قرار داده‌اند اين بار نيز پشتيبانی موثر خود را در راه رشد و شکوفايی فوتبال کشور نشان داده و موضوع حق پخش مسابقات ورزشی را حل کنند.

رييس سازمان تربيت بدنی تصريح کرد: در اين جلسه رييس جمهور تأکيد کرد فوتبال به عنوان رشته‌ای پرطرفدار و مورد اقبال جوانان و مردم کشور از اهميت بالايی برای جامعه ورزش برخوردار است و نبايد اجازه داد موضوعاتی اين چنينی برای فوتبال ما ايجاد دغدغه کند.

وی افزود: براين اساس و به دنبال توضيحات "ضرغامی" رييس سازمان صداوسيما که اعلام کرد اين سازمان برای پرداخت بخشی از حق پخش دچار مشکلات مالی است، رييس جمهوری اعلام کرد که دولت مشکلات مالی اين مسأله را حل کرده و به سازمان صداوسيما در زمينه پرداخت کامل حق پخش کمک خواهد کرد.

علی‌آبادی ضمن تقدير و تشکر از حمايت‌های رييس جمهور محترم، ابراز اميدواری کرد که با اين حرکت اساسی در ورزش کشور، فوتبال ايران بيش از پيش در راه رشد و توسعه قدم های عاجلی را به جلو بردارد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38500

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در نشست احمدی نژاد، علی‌آبادی و ضرغامی، مشکل حق پخش تلويزيونی رقابت‌های فوتبال حل شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016