سه شنبه 9 مهر 1387

علی کفاشيان: چهار سهميه ليگ قهرمانان فوتبال آسيا قطعی است، ايسنا

رييس فدراسيون فوتبال ايران گفت: پس از تنظيم قرارداد حق پخش تلويزيونی بر سر جزئيات با صدا وسيما به توافق خواهيم رسيد.

علی کفاشيان درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) با اشاره به توافق سازمان تربيت بدنی و سازمان صداوسيما بر سر حق پخش تلويزيونی اظهارکرد: در ابتدا ما نامه‌ای را برای رييس سازمان تربيت بدنی فرستاديم که وی هم اين نامه را برای رييس جمهور ارسال کرد. هم‌چنين در اطلاعيه‌ای که روابط عمومی صدا و سيما صادر کرد آنها از احمدی‌نژاد خواسته بودند که برای حل اين مساله وارد موضوع شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: به همين دليل دوشنبه شب در جلسه سه نفره‌ای که انجام گرفت خوشبختانه اين مشکل بر طرف شد تا فوتبال ايران بتواند از داشتن چهار سهميه در ليگ حرفه‌ای آسيا مطمئن شود.

وی درباره مبلغ به توافق رسيده بين صدا و سيما و سازمان تربيت بدنی گفت: بر روی کليات به توافق رسيده‌ايم و هنوز وارد جزييات نشده‌ايم و در چند روز آينده با جلساتی که برگزار خواهيم کرد بر روی اين جزييات هم به توافق خواهيم رسيد.

کفاشيان درپاسخ به اين سوال که چه زمانی قرارداد منعقد خواهد شد، گفت: از امروز به دنبال تنظيم قرارداد می‌رويم و پس از تنظيم اين قرارداد آن را برای علی‌آبادی ارسال خواهيم کرد و در نهايت با توافق نهايی با مديران صدا و سيما اين قرارداد امضا خواهد شد. پس از اينکه اين قرارداد را منعقد کرديم يک نسخه از آن را برای کنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال خواهيم کرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38501

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی کفاشيان: چهار سهميه ليگ قهرمانان فوتبال آسيا قطعی است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016