شنبه 20 دی 1382

59 هزار زن رقيب كرزاي در انتخابات رياست جمهوري افغانستان شده‌اند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس بين الملل
حامد كرزاي اعلام كرد كه وي كانديداي شركت در نخستين انتخابات رياست جمهوري افغانستان خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از خبرگزاري فرانسه، حامد كرزاي رييس دولت انتقالي افغانستان، با تاكيد بر اين نكته كه انتخابات رياست جمهوري اين كشور همان گونه كه برنامه‌ريزي شده است در ماه ژوئن سال جاري برگزار خواهد شد، گفت: در حال رسيدن به تاريخي هستيم كه براي برگزاري انتخابات رياست جمهوري آن را تنظيم كرده‌ايم و بايد سعي كنيم كه آن را در ژوئن يا ژوييه‌ي سال جاري عملي كنيم.
براساس گزارش‌هاي منتشر شده، تاكنون 274 هزار افغان، از 10 ميليون جمعيتي كه واجد ثبت نام در اين انتخابات هستند، نام خود را در فهرست كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري افغانستان ثبت كرده‌اند كه در ميان تنها نام 59 هزار زن ديده مي‌شود.
پيش از اين، كرزاي اعلام كرده بود كه به خاطر برخي دلايل لجستيكي، انتخابات رياست جمهوري افغانستان ممكن است با تاخير چندين ماهه برگزار شود.
وي در خصوص مشكلات موجود در اين زمينه، گفت: البته ما مشكلاتي داريم. با اين حال اين به آن معني نيست كه بايد متوقف شويم. ما بايد به ساخت كشورمان پرداخته و اصلاحات مربوط به مراكز دولتي افغانستان را صورت دهيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3140

فهرست زير سايت هايي هستند که به '59 هزار زن رقيب كرزاي در انتخابات رياست جمهوري افغانستان شده‌اند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016