دوشنبه 3 فروردین 1383

پيام تبريك حزب آينده سازان ايران به حزب سوسياليست اسپانيا

عاليجناب خوسه لوييس رودريگز زاپاته رو
دبير كل حزب سوسياليست كارگران اسپانيا

صميمانه ترين تبريكات ما را به خاطر پيروزي در انتخابات كنگره پذيرا باشيد. ما نيز در پيروزي صلح و عدالت بر نظامي گري و بربريت شاد و مسروريم. اين پيروزي از آن همه كساني است كه با محوريت سوسياليسم و دموكراسي مبارزه مي كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

انفجار 11 مارس مادريد، زخمي ديگر بر پيكر «بني آدم» بود كه بي شك اعضاي يكديگرند و در آفرينش ز يك گوهر. جامعه بشري بار ديگر در غم 200كشته و 1500زخمي اين فاجعه داغدار شد. اين رويداد در حالي اتفاق افتاد كه هنوز وجدانهاي انساني كه در حادثه دلخراش روز عاشورا در عراق با صدها كشته و نيز حوادث دردناك پيش از آن، جريحه دار شده بودند، التيام نيافته بودند.
ترديدي نيست كه نه بوش و متحدانش مي توانند با جنگ و كشتار، بن لادن و انديشه هاي مخرب او را نابود كنند، و نه بن لادن با ترورهاي كور قادر خواهد بود كه امريكا و متحدانش را از عرصه گيتي محو نمايد!، و نتيجه استمرار اين كشمكشها جز نابودي كامل نوع بشر نخواهد بود. آفريدن فجايعي چون 11 سپتامبر و 11 مارس توسط القاعده، زمينه طرح و اجراي سياست مشت آهنين از سوي امريكا و كشتار مردم مظلوم افغانستان و عراق را فراهم مي سازد و اين كشتارها، خوراك تبليغاتي لازم را براي بنيادگرايان پديد مي آورد كه به سازمانهايي چون القاعده بپيوندند و صدها و هزاران بن لادن ديگر متولد شوند كه با عملياتي انتحاري، فجايعي چون 11 سپتامبر و 11 مارس را بيافرينند و اين پريود بسته و چرخه منحوس ادامه خواهد يافت. في الواقع، منافع همه اين جريانهاي ضد انساني و خشونت گرا، تنها در صورت تداوم ناامني و بي ثباتي تأمين ميشود.
امروز ضرورت ايجاد جرياني كه به مقابله با دو جريان مخوف و اهريمني كه امنيت و حتي موجوديت جامعه بشري را بخطر مي اندازند، يعني سرمايه داري جهاني و فرزند خوانده اش، تروريسم ايدئولوژيك بپردازد، بيش از هر زمان ديگر احساس مي گردد. همه جريانات و نيروهايي كه به واقع به حقوق بشر و صلح جهاني معتقد و به ارزشهاي انساني همچون نفي خشونت متعهّد و به نجات بشريت از پريود بسته اي كه شرح آن رفت، علاقه مندند، بايد با تشكيل يك «ائتلاف بزرگ جهاني براي صلح و حقوق بشر»، كه موهبت عظيم همراهي افكار عمومي جهان و وجدانهاي بيدار انساني را دارا خواهد بود، به قدرتي تبديل شوند كه بتوانند به روشهاي ديپلماتيك و صلح آميز در مقابل سياست هاي سرمايه داري جهاني ايستاده و اميد به زندگي در دنيايي بهتر را به بشريت نويد بخشند.
حزب آينده سازان ايران اين پيروزي را به شما و همه اعضاي حزب سوسياليست اسپانيا تبريك گفته و در راه مبارزه براي برقراري آزادي، عدالت اجتماعي و صلح براي شما آرزوي موفقيت مي كند.

دبير خانه حزب آينده سازان ايران

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/5893

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيام تبريك حزب آينده سازان ايران به حزب سوسياليست اسپانيا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016