شنبه 7 شهریور 1383

مفسر مورد اعتماد پنتاگون متهم به جاسوسي براي رژيم اسرائيل شد، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
شبكه سي.‌‏بي.‌‏اس نيوز گزارش داد:يكي از مفسران مورد اعتماد پنتاگون متهم شده است كه اطلاعات طبقه بندي شده آمريكا در مورد ايران را در اختيار رژيم اسرائيل قرار داده است.
به گزارش سرويس ديپلماتيك ايلنا،در اين گزارش آمده است: مقامات آمريكا در حال بررسي اين موضوع هستند كه آيا اين فرد كه مورد اعتماد پنتاگون نيز است، اسناد مهم سياسي كاخ سفيد در مورد ايران را به رژيم اسرائيل منتقل كرده است يا خير؟
بر اساس اين گزارش، مقامات اف.بي.آي آنها معتقدند مداركي در دست دارند كه نشان مي‌‏دهد شخص مظنون به جاسوسي اطلاعات طبقه بندي شده را در اختيار اسرائيل قرار داده است.
اين گزارش مي‌‏افزايد: اين مدارك از طريق استراق سمع، تحت نظر قراردادن و عكاسي پنهاني به‌‏دست آمده است.
سي . بي . اس‌‏ نيوز به نقل از اين منابع آورده است كه شخص مظنون كه يكي از مفسران مورد اعتماد پنتاگون است، حكم رياست جمهوري در خصوص سياست آمريكا در قبال ايران را كه به‌‏صورت پيش نويس بوده است و سياستمداران آمريكا در مورد آن بحث و گفتگو مي‌‏كردند، در اختيار رژيم اسرائيل قرار داده است.
به گزارش خبرگزاري فرانسه، اين اقدام، مقامات اسرائيل را درجريان تصميم گيري قرار مي‌‏داده، بنابراين آنها مي‌‏توانستند نتيجه كار را تحت تاثير قرار دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سي . بي . اس نيوز گزارش داد: مقامات آمريكا همچنين خواستار اطلاعاتي در خصوص دو تن از كاركنان كميته امور مشترك اسرائيل- آمريكا شده‌‏اند كه در اين قضيه دست داشته‌‏اند.
بر اساس اين گزارش، كميته امور اسرائيل - آمريكا نيز اعلام كرد كه با دولت همكاري مي‌‏كند و در عين حال هرگونه تخلفي از سوي اين سازمان و كاركنانش را رد كرد.
اين گزارش مي‌‏افزايد: سخنگوي رژيم اسرائيل اين اتهامات را كاملا نادرست و اهانت آميز خوانده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11351

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مفسر مورد اعتماد پنتاگون متهم به جاسوسي براي رژيم اسرائيل شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016