سه شنبه 10 آذر 1383

حماس درصدد برقراري آتش‌بس با اسراييل است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس بين‌الملل - منطقه‌يي
پايگاه اينترنتي ايلاف به نقل از منابع بلندپايه و مسوول تشكيلات خودگردان، از آمادگي جنبش حماس براي برقراري آتش بس خبر داد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين پايگاه اينترنتي اعلام كرد: اين منابع مسوول اظهار داشتند كه برخي از مقامات مسوول و بلندپايه‌ي جنبش حماس در حال گفت‌وگو در اين زمينه با تشكيلات خودگردان هستند.
اين منابع فلسطيني تاكيد كردند: اعلام آمادگي سوريه براي گفت‌وگو با اسراييل، منجر به نگراني مقامات مسوول جنبش حماس شده است؛ زيرا اين جنبش بيم آن دارد كه حمايت سوريه را در اين ميان از دست بدهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين منابع هم چنين افزودند: برخي از مقامات مسوول جنبش حماس كه در دمشق مستقر هستند، به عنوان گفت‌وگوهاي مقدماتي با برخي از مسوولان در مصر درباره‌ي موضوع آتش بس وارد گفت‌وگو شده‌اند.
اين منابع تاكيد كردند: سياست دمشق در گفت‌وگو و حل بحران خود با اسراييل، به صورت مستقيم به جدي شدن اين گفت‌وگوها براي آتش بس تاثير گذار است.
از سوي ديگر، يكي از اعضاي جنبش حماس كه اخيرا از سوي نيروهاي اسراييلي از زندان آزاد شده است، در اشاره و تاييدي غير مستقيم به اين موضوع اعلام كرد: جنبش حماس موضوع برقراري آتش بس با اسراييل را بررسي خواهد كرد، مشروط بر آنكه اسراييل نيز چنين موضوعي را به بررسي گذارد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15047

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حماس درصدد برقراري آتش‌بس با اسراييل است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016