دوشنبه 30 آذر 1383

مجله‌ي تايم بوش را به عنوان مرد سال معرفي كرد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس بين‌الملل - فرامنطقه‌يي
مجله‌ي تايم جورج بوش را بعد از پيروزي مجدد در انتخابات رياست جمهوري آمريكا و به دليل "چسبيدن به سلاح‌هايش، تغيير قوانين سياست براي هماهنگي با روش مديريتش و متقاعد كردن تعداد زيادي از راي دهندگان، براي دومين بار به عنوان مرد سال انتخاب كرد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، در مطلب مربوط به مرد سال مجله‌ي تايم، مصاحبه با جورج بوش، پدرش و كارل داو مشاور سياسي ارشد بوش آمده است.
بوش در مصاحبه با مجله‌ي تايم، پيروزي‌اش بر جان كري نامزد دموكرات‌ها در انتخابات رياست جمهوري را به دليل سياتس خارجي‌اش و جنگ‌هايي كه در عراق و افغانستان آغاز كرده، دانست.
بوش خاطرنشان كرد: به نظر من تمايل طبيعي اكثر سياست‌مداران اين است كه مردم آنها را دوست داشته باشند.
جيم كلي، سردبير مجله‌ي تايم گفت: بوش بعد از يك رقابت سرسختانه همچنان يك عنصر "دو قطبي" در آمريكا و سراسر جهان باقي مانده است و اين يكي از دلايلي است كه مجله‌ي تايم او را به عنوان مرد سال انتخاب كرده است.
وي افزود: بسياري از آمريكايي‌ها عميقا دوست نداشتند كه بوش پيروز شود؛ اما او پيروز شد.
كلي خاطرنشان كرد: بوش از زماني كه در سال 2000 به عنوان مرد سال انتخاب شد و دادگاه عالي وي را به عنوان رييس جمهور انتخاب كرد، تغيير كرده است.
وي بيان داشت: او يك فرد قاطع است. از نظر شخصي فردي بسيار جذاب است و فكر مي‌كنم كه چهره‌يي را كه او از خودش به مردم آمريكا نشان داد، يك چهره‌ي بسيار بسيار مصمم بود.
مجله‌ي تايم در عنوان معرفي مرد سال نوشت: فردي كه بيشترين تاثير را داشته است، خوب يا بد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كلي خاطرنشان كرد: ديگر كانديداهاي مرد سال، مايكل مور و ميل گيبسون بودند كه فيلم‌هاي آنها تاثيرات فرهنگي را داشت. همچنين مشاور سياسي بوش نيز جزو كانديداها بوده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15718

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مجله‌ي تايم بوش را به عنوان مرد سال معرفي كرد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016