شنبه 5 دی 1383

گروگان فرانسوي: ربايندگان از طرفداران بوش در انتخابات بودند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

يكي از دو خبرنگار فرانسوي ربوده شده در عراق گفت: محافظ ما در عراق از حاميان پيروزي "بوش" در انتخابات رياست جمهوري آمريكا بود.
به گزارش سرويس بين‌‏الملل ايلنا، "ژرژ مالبرنو" 41 ساله گفت: يك تندروي اسلام گرا كه از ما در زندان محافظت مي‌‏كرد، به ما گفت، گروه وي از "جورج بوش", رئيس جمهور آمريكا, در انتخابات رياست جمهوري اين كشور كه در ماه نوامبر برگزار شد، حمايت خواهد كرد؛ چراكه سياست‌‏هاي "بوش" به رشد و توسعه افراط‌‏گري اسلامي كمك خواهد كرد.
به گزارش پايگاه اينترنتي الخليج امارات، "مالبرنو" گفت: در يكي از روزهاي بين 26 سپتامبر و 15 اكتبر از محافظم سوال كردم، دوست دارد "بوش" در انتخابات پيروز شود يا "جان كري", نامزد دموكرات،؟ نگهبان ما گفت: ما "بوش" را مي‌‏خواهيم چراكه با وجود "بوش" سربازان آمريكايي در عراق باقي مي‌‏مانند و به اين ترتيب ما به پيشرفت مي‌‏رسيم.
اين خبرنگار روزنامه لفيگاروي فرانسه، هم‌‏چنين خاطرنشان ساخت: يكي از ربايندگان به من گفت: حمله آمريكا به جنبش طالبان در افغانستان پس از حملات 11 سپتامبر سال 2001 در آمريكا به افراطيون اسلام گرا اين فرصت را داد كه در اقصي نقاط جهان مستقر شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين نگهبان در ادامه اظهار داشت: ما افراطيون اسلام گرا در حال حاضر در 60 كشور جهان حضور داريم و هدف براندازي سران عرب و تشكيل حكومت اسلامي از آندلس تا مرزهاي چين است.
خبرنگار روزنامه لفيگارو درادامه تصريح كرد: در مدت 124 روزي كه در عراق بوديم, فهميديم ما اسير "اسامه بن لادن", رهبر شبكه تروريستي القاعده, هستيم؛ چراكه گروگان‌‏ها بارها اسم "شيخ اسامه" را به زبان مي‌‏آورند و اين گروگانگيران فهرستي از عمليات‌‏هادر عراق و نيز فهرستي از عمليات‌‏هاي جهادي در جهان را در دست داشتند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15998

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گروگان فرانسوي: ربايندگان از طرفداران بوش در انتخابات بودند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016