سه شنبه 25 اسفند 1383

ْآريل شارون پيشنهاد صلح فلسطينيان را رد كرد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

نخست وزير رژيم اسرائيل پيشنهاد فلسطينيان مبني بر محكم كردن پيمان رسمي آتش بس را كه تمامي گروه‌‏هاي فلسطيني در خصوص آن به توافق رسيده‌‏اند، نپذيرفت.

به گزارش سرويس بين‌‏الملل ايلنا، در بيانيه صادره از سوي دفتر "آريل شارون"، نخست وزير رژيم اسرائيل، اعلام شده‌‏است: آتش بسي كه فلسطيني‌‏ها در راستاي آن تلاش مي‌‏كنند، هيچ حد و مرزي را در برابر تروريسم قرار نمي‌‏دهد.
به گزارش پايگاه اينترنتي الجزيره، در اين بيانيه كه پس از ديدار "آريل شارون" با "يان پيتر باكننده"، نخست وزير هلند، صادر شد، "شارون" بر ضرورت اجراي نقشه راه كه "محمود عباس"، رئيس جمهوري فلسطين، خواستار انجام مذاكرات به جاي اجراي آن است، تاكيد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"شارون" و "عباس" روز هشتم ماه فوريه در كنفرانس شرم‌‏الشيخ بر توقف آتش بس به توافق رسيدند، ولي گروه‌‏هاي فلسطيني با اين توافق نامه آتش بس به طور رسمي موافقت نكردند.
"نبيل ابوردينه"، معاون نخست وزير فلسطين و وزير اطلاع رساني اين كشور، اين تصريحات "شارون" را تلاشي براي شكست آتش بس خواند. "ابودرينه" همچنين خاطرنشان ساخت: رژيم اسرائيل تاكنون آنچه را كه در كنفرانس شرم الشيخ به توافق رسيده بود، از جمله تحويل كنترل شهرهاي كرانه باختري را به اجرا در نياورده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19380

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ْآريل شارون پيشنهاد صلح فلسطينيان را رد كرد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016