چهارشنبه 8 تیر 1384

بوش: تا سرکوبی کامل تروریسم و استقرار ثبات و آرامش نیروهای آمریکا در عراق باقی خواهند ماند، راديو فردا

جرج بوش رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی در جمع سربازان در ایالت کارولینای شمالی به مناسبت سالگرد انتقال حاکمیت به عراق خطاب به مردم آمریکا گفت تا سرکوبی کامل تروریسم و استقرار ثبات و آرامش در عراق نیروهای آمریکا در عراق باقی خواهند ماند. وی گفت تروریست ها می توانند بیگناهان را بکشند اما نمی توانند جلوی پیشرفت آزادی را بگیرند. دشمنان ما تنها در صورتی پیروز می شوند که ما درسهای 11 سپتامبر را فراموش کنیم و مردم عراق را به کسانی مانند ابومصعب زرقاوی وانهیم و آینده خاورمیانه را به دست کسانی مانند بن لادن بسپاریم.
اردوان نيکنام
--------------------------------

اردوان نیکنام (رادیو فردا): رئیس جمهوری آمریکا جرج بوش در سخنانی به مناسبت سالگرد انتقال حاکمیت به عراق خطاب به مردم آمریکا گفت درباره حضور نیروهای این کشور در عراق باید بردبار باشند. به گفته وی تا سرکوبی کامل تروریسم و استقرار ثبات و آرامش در عراق نیروهای آمریکا در عراق باقی خواهند ماند.

جرج بوش: کارما در عراق دشوار و خطرناک است. من هم بیشتر آمریکایی ها تصاویر خشونت و خونریزی را می بینم و می دانم که در هنگامه همه این خشونت ها آمریکایی ها می پرسند آیا این فداکاری ها ارزشش را دارد؟

ا.ن: بوش که در جمع سربازان در ایالت کارولینای شمالی سخن می گفت در پاسخ اظهار داشت:

جرج بوش: ارزشش را دارد و برای آینده امنیت کشورما مهم است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ا.ن: رئیس جمهوری آمریکا با اذعان به اینکه دولت نوبنیاد عراق و نیروهای ائتلاف با نبردهای سخت و بمب گذاریهای انتحاری دست به گریبانند گفت تروریست ها می توانند بیگناهان را بکشند اما نمی توانند جلوی پیشرفت آزادی را بگیرند. دشمنان ما تنها در صورتی پیروز می شوند که ما درسهای 11 سپتامبر را فراموش کنیم. درصورتی پیروز می شوند که ما مردم عراق را به کسانی مانند ابومصعب زرقاوی وانهیم. درصورتی پیروز می شوند که ما آینده خاورمیانه را به دست کسانی مانند بن لادن بسپاریم. بوش دلایل خوشبینی اش را به اینکه مردم عراق و نیروهای ائتلاف در نهایت بر دشمنان پیروز خواهند شد توضیح داد. پرزیدنت بوش گفت:

جرج بوش: تروریست ها از درک آمریکا عاجزند و مردم آمریکا تسلیم تهدید نمی شوند. و ما اجازه نخواهیم داد آینده ما را اتومبیلهای بمبگذاری شده و آدمکشان رقم زنند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25380

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بوش: تا سرکوبی کامل تروریسم و استقرار ثبات و آرامش نیروهای آمریکا در عراق باقی خواهند ماند، راديو فردا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016