پنجشنبه 16 تیر 1384

سفير مصر در عراق سر بريده شد! مهر

سایت اینترنتی گروه تروریستی القاعده جهاد در سرزمین الرافدین لحظاتی قبل از اعدام سفیر مصر در عراق خبر داد.
به گزارش خبر گزاری مهر به نقل از شبکه خبری العربیه ، گروه تروریستی ابومصعب الزرقاوی رهبر القاعده درعراق با انتشار بیانیه ای بر روی پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد ایهاب الشریف سفیر مصر در عراق را به قتل رسانده است.

شایان ذکر است روز گذشته گروه زرقاوی با انتشار بیانیه ای بر روی وب سایت اینترنتی خود تهدید به مرگ ایهاب کرد و گفت : سفیر مصردرعراق را به عنوان گروگان دستگیر کرده است .

گروه اردنی افراطی زرقاوی که مسئولیت ربودن ایهاب الشریف رئیس هیات دیپلماتیک مصر در عراق را برعهده گرفته است بر روی سایت خود تصاویری از کارت شناسایی سفیر مصر درعراق را منتشر کرده است .

این گروهک ترویستی که گروه جهاد در سرزمین عراق نام داردتصویر5 کارت شناسایی مربوط به ایهاب صلاح الدین احمد الشریف را نشان داد.

گفتنی است هنوز هیچگونه اطلاعی از سرنوشت واقعی وی منتشر نشده و دولت های مصر یا عراق نیز هیچگونه موضعی در این زمینه اعلام نکرده اند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ایهاب الشریف دیپلمات ارشد مصر درعراق ، معاون سابق وزیر خارجه مصر و مسئول دفتر نمایندگی این کشور دربغداد بود که روز شنبه گذشته در شرایط مبهمی ربوده و پس از 6 روز ناپدید شدن توسط نیروهای القاعده به قتل رسید .


طی روزهای اخیر سفرای بحرین ، روسیه و پاکستان نیز در بغداد مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25594

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سفير مصر در عراق سر بريده شد! مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016