Tuesday, Jun 27, 2017

صفحه نخست » کشته شدن یک عضو سپاه در «مانور ضد تروریستی» فرودگاه مهرآباد

mktf57C_small.jpg

«سیدسلمان سامانی» سخنگوی وزارت کشور در تماس خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی خبر درگذشت یک مامور حفاظت فرودگاه مهرآباد گفت: با توجه به این که بحث نظامی است، قاعدتا خود نیروهای مسلح اطلاع رسانی می‌کنند.

به گزارش انصاف نیوز، بعدازظهر روز دوشنبه خبری با تیتر مشابه «شهادت مامور حفاظت فرودگاه در تیراندازی مهرآباد» در رسانه@های غیررسمی و بعد به صورت خبر غیررسمی در رسانه‌های رسمی منتشر شد، از جمله سایت شبکه‌ی «العالم» که مربوط به صداوسیما است، با همین تیتر، از «کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان» که دیگر خبرگزاری صداوسیماست نقل کرد:

«مهدی یزدی از ماموران حفاظت فرودگاه مهرآباد، که در جریان تیراندازی در مهرآباد مجروح شده بود، به شهادت رسیده است. شنبه سوم تیر صدای تیراندازی در فرودگاه مهرآباد موجب رعب و وحشت در میان مردم شد که دلیل آن مانور نیروهای مسلح عنوان شد. معاون امنیتی استانداری تهران، مانور نیروهای مسلح و شنیده شدن صدای تیراندازی در اثر این مانور را تایید کرده و گفته بود این مساله امنیتی نیست و تنها مانور داخلی بوده است».

تا ساعت ارسال این خبر (ساعت ۲۰ روز دوشنبه ۵ تیرماه)، خبر دیگری به نقل از منابع رسمی در این باره منتشر نشده و مشخص نیست که در صورت وقوع این اتفاق، فرد مورد نظر به خاطر سهل انگاری در یک مانور جان خود را از دست داده و یا آن طور که در فضای مجازی شایعاتی شکل گرفته، در یک اتفاق از سوی کسی کشته شده است؟

Mehdi_yazdi22555.jpg

تائید خبر کشته شدن مامور حفاظت فرودگاه مهرآباد در مانور امنیتی

بی بی سی - سرهنگ اکبر قندلو، مسئول روابط عمومی فرماندهی حفاظت سپاه کشته شدن مهدی یزدی یکی از نیروهای حفاظت فرودگاه مهرآباد را در مانور امنیتی این فرودگاه تائید کرد.

به گزارش فارس، آقای قندلو همچنین گفت: این فرد در مانور از ناحیه سر مجروح شده بود.

براساس اطلاعیه سپاه حفاظت هواپیمایی، مانور روز شنبه سوم تیرماه در "شرایط واقعی و به منظور ارتقای آمادگی‌ها و سنجش توان عملیاتی یگان حفاظت مستقر در فرودگاه مهرآباد" انجام شده بود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy