دوشنبه 9 خرداد 1384

"شبه نظاميان" با ضرب و شتم تريبون آزاد دانشجويي در دانشگاه تبريز را به تشنج و تعطيلي کشاندند، پيمان پاک مهر

پيمان پاک مهر - روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com


تبريزنيوز:سرويس سياسي:عوامل يک تشکل شبه نظامي در دانشگاه تبريز تريبون آزاد دانشجويي"نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري –رفراندوم جمهوريت،آري يا نه؟"را به تشنج و تعطيلي کشاندند.

به گزارش روابط عمومي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تبريز و علوم پزشکي در پي برگزاري تريبون آزاد دانشجويي "نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري –رفراندوم جمهوريت،آري يا نه؟"،(توسط اين تشکل دانشجويي )که با شرکت بيش از 1000 تن از دانشجويان تشکيل شده بود ، توسط عوامل ارگان يک تشکل شبه نظامي دانشجويي و برخي از نيروهاي شبه نظامي غير دانشجو به تشنج و تعطيلي کشيده شد.

برابر اين گزارش،شبه نظاميان که تعداد آن ها به بيش از 20 نفر نمي رسيد ،عليرغم اختصاص تريبون به 5 تن از آنان ، ضمن اخلال در روند برنامه و ايراد اتهاماتي به اعضا تشکل دانشجويي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تبريز و علوم پزشکي با هجوم به سمت تريبون و ضرب و شتم برگزار کنندگان و اعضا اين انجمن، تريبون آزاد دانشجويي را به تشنج و تعطيلي کشاندند.

روابط عمومي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تبريز و علوم پزشکي در گزارش خود آورده است،متعاقب اين حمله اکثريت دانشجويان حاضر در جلسه با حمايت از اعضاي انجمن اسلامي شعار های "مرگ بر استبداد" و "زنده باد مخالف من "سر داده و در برابر اخلال گران زنجير انساني تشکيل دادند.

گفته مي شود ايران و دانشگاه هاي آن به امن ترين کشور براي "برهم زنندگان تجمعات قانوني" و "شبه نظاميان" تبديل شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در چند روز اخير نيز در يک حرکت سازماندهي شده ، دکتر "پرويز ورجاوند"،سخنگو و عضو شوراي مرکزي جبهه ملي ايران دو بار در کنگره بين المللي طرح احياي ربع رشيدي و فرهنگ و تمدن دوره ايلخاني در "دانشگاه تبريز " از ناحيه سر وصورت با تخم مرغ مورد حمله قرار گرفته بود.

برهم زنندگان در دو حرکت ياد شده بدون بيم و با آسودگي کامل عمل کرده اند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23448

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"شبه نظاميان" با ضرب و شتم تريبون آزاد دانشجويي در دانشگاه تبريز را به تشنج و تعطيلي کشاندند، پيمان پاک مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016