شنبه 11 تیر 1384

كريمي‌راد: دستگاه قضايي در حال رسيدگي به پرونده‌هاي تخلفات انتخاباتي است، ايسنا

* برخي مي‌خواستند چهره كانديداها و نهادهاي مقدسي مانند بسيج را مخدوش كنند

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي


سخنگوي قوه‌ي قضاييه گفت: چند پرونده در دستگاه قضايي وجود دارد كه متهمان آن با چاپ اطلاعيه و تهيه CD در جهت مخدوش كردن چهره كانديداها برآمده بودند كه اين پرونده‌ها اهميت خاص و همكاران ما در دستگاه قضايي به آنها توجه ويژه دارند.


جمال كريمي‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي نحوه‌ي رسيدگي دستگاه قضايي به پرونده‌هاي تخلفات انتخاباتي و مخدوش شدن چهره‌ي برخي كانديداها، اظهار داشت: تعدادي پرونده در اين زمينه وجود دارد و آنها را پيگيري مي‌كنيم؛ تاكيد مقام معظم رهبري هم دليل بر رسيدگي دقيق‌تر و سريع‌تر ‌به اين موارد است و اطلاع‌رساني آن به موقع خواهد بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي ادامه داد: تعدادي پرونده وجود دارد كه افرادي كه مرتبط با هيچ ارگان و نهادي نيستند درجهت مخدوش كردن چهره كانديداها برآمدند و برخي هم افرادي بودند كه قبلا با آنها برخورد قضايي شده بود اما مجددا اقدام به تخلف كرده بودند.


سخنگوي قوه‌ي قضاييه خاطرنشان كرد: برخي افراد در اين انتخابات خواستند چهره برخي كانديداها را مخدوش و عده‌اي هم خواستند چهره نهادهاي مقدسي مانند بسيج را مخدوش كنند كه با رسيدگي قضايي اين مساله پاسخ داده مي‌شود.


وي در پايان اظهار داشت: به طور جدي با تخلفات انتخابات برخورد مي‌شود و متخلف هر كه باشد مورد برخورد قرار مي‌گيرد.

Copyright: gooya.com 2016