یکشنبه 12 تیر 1384

قوامي: جناح محافظه‌كار با سازماندهي وبسیج نيروها نتيجه انتخابات را تغيير داد، امروز

ناصر قوامي رئيس كميسيون قضايي مجلس هفتم ضمن ارزيابي انتخابات رياست جمهوري به خبرنگار سايت امروز گفت: دو عامل اساسي در تغيير نتيجه انتخابات دخيل بود. اولين عامل عدم حضور طيف گسترده‌اي از حامیان اصلاحات در اعتراض و انتقاد به عملکرد دولت خاتمي در انتخابات بود.
وي در ادامه افزود: بهره گیری از اهرم هاي قدرت مانند بسیج و ناظرین شورای نگهبان به عنوان دومين عامل در تغيير وضعيت انتخابات اخير نقش مهمي ايفا كردند چرا كه اين نهادها ازهمه امکانات بهره بردند و توانستند در كمترين زمان نيروهاي زيادي را در كشور سازماندهي كنند.
رئيس كميسيون قضايي مجلس ششم در مورد دست ندادن هيأت پارلماني ايران با رئيس مجلس سناي بلژيك نيز گفت: در دنيا دست ندادن را نوعي توهين تلقي مي‌كنند و ما همواره چنين مشكلاتي را با جهان داشته ايم. و در اين مقطع لازم است كه يك فقیه جامع الشرايط در مورد مسائلي كه وهن اسلام است اظهارنظر کندو براساس ايده ضروريات محذورات را توجيه مي‌كند فتوا صادر كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با اشاره به عدم حضور هيأت پارلماني ايران "بر سر ميزي كه مشروب در آن سرو مي‌شود" افزود: اصولاً حضور در جلسه ‌اي كه حرام در آن صورت گيرد جايز نيست اما مسيحيان نوشيدن مشروب را حرام نمي دانند و در اين مورد نيز لازم است يك فقيه جامع الشرايط نظريه جامعي را ارائه بدهد.

Copyright: gooya.com 2016