دوشنبه 13 تیر 1384

چند لحظه پيش از اجرا، برنامه اركستر صدا و سيما در حضور "خاتمي" لغو شد، ايلنا

علي رغم برنامه ريزي هاي قبلي ، اجراي موسيقي اركستر سمفونيك سازمان صداو سيما در برنامه بازديد رئيس جمهور از اين سازمان ، چند لحظه پيش ازاجرا لغو شد.

به گزارش خبرنگار گروه هنر ايلنا ، اين قطعات موسيقي كه توسط اركستر 25 نفره صدا و سيما در مدت زمان قابل توجهي ، جهت اجرا در اين برنامه تمرين شده بود ، در لحظاتي پيش از اجرا متوقف شد .
" محمد حسين صوفي" ، رييس مركز موسيقي و سرود صدا و سيما ، دليل اين رخداد را همزماني با ايام فاطميه اعلام كرد و گفت : با توجه به نزديك شدن به ايام فاطميه و شاد بودن قطعات موسيقي انتخاب شده ، به احترام اين ايام از اجراي آن خودداري شد.
وي تصميم توقف اين اجرا را به زمان پيش از تمرين هاي گروه موسيقي ارجاع داد و گفت : لغو اين اجرا پيش از تمرين گروه و با مراجعه به تقويم انجام شد. ولي به علت فراموشي مسوول مربوطه به رهبر اركستر منتقل نشد و تمرين هاي گروه ادامه يافت.
اين لغو برنامه كه مغاير با برنامه ريزي هاي دقيق صداوسيما در لحظه آخر رخ داده ، به گفته" صوفي" به خاطر اشتباه روابط عمومي صداوسيما انجام شده است .
رييس مركز موسيقي و سرود صدا و سيما گفت : مسوول برگزاري اين برنامه ، روابط عمومي سازمان بوده است و از نخستين روز برنامه ريزي هاي اين بازديد ، اجراي موسيقي لغو شده بود. ضمن اينكه برنامه ريزي هاي صداوسيما بسيار دقيق است. اما روابط عمومي اين سازمان هم مثل ديگر روابط عمومي ها دچار اشتباه مي شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين نكته قابل توجه است كه اركستر موسيقي صداوسيما تنها به خاطر فراموشي روابط عمومي سازمان ، مدت مديدي به تمرين قطعات براي اجرا پرداخت.
گفتني است در بازديد مقام معظم رهبري از اين سازمان در سال هاي پيش ،" عليرضا افتخاري" و" عبدالحسين مختاباد" در حضور ايشان به اجراي برنامه پرداختند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'چند لحظه پيش از اجرا، برنامه اركستر صدا و سيما در حضور "خاتمي" لغو شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016