سه شنبه 21 تیر 1384

گزارش خبرگزاري فارس از تجمع در حمايت از گنجي

تجمع غير قانوني مقابل دانشگاه تهران

خبرگزاري فارس: تعدادي از هواداران اكبر گنجي عصر امروز مقابل دانشگاه تهران تجمع غير قانوني بر پا كردند.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزار فارس ، مقارن ساعت 17 امروز در پي دعوت برخي گروهها، عده‌اي حدود دويست نفر تلاش كردند تا در مقابل درب اصلي دانشگاه تهران تجمع كرده و آرامش منطقه را به هم بزنند.
اين افراد كه تصاويري از اكبر گنجي را در دست داشتند در شعارهاي خود خواستار آزادي وي و ديگر زندانيان سياسي شدند.
نيروي انتظامي كه از ساعت‌ها قبل با حضور در اطراف دانشگاه تهران تلاش مي‌كرد تا آرامش اوضاع را حفظ كند تجمع كنندگان را به سوي خيابان قدس هدايت كرد كه در اين هنگام تعدادي از اين افراد اقدام به برخورد با نيروي انتظامي كردند.
حضور غير قانوني افراد در اطراف دانشگاه تهران همچنان ادامه دارد و نيروي انتظامي تلاش مي‌كند آرامش را به اطراف اين دانشگاه بازگرداند.
تجمع غير قانوني اين افراد باعث ايجاد ترافيك سنگين در اطراف دانشگاه تهران،خيابان انقلاب و ميدان انقلاب و خيابان ‌هاي منتهي به آن شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تجمع غيرقانوني مقابل دانشگاه تهران پايان يافت

خبرگزاري فارس: تجمع غيرقانوني مقابل دانشگاه تهران كه با حضور خانواده اكبر گنجي و هاشم آغاجري برگزار شده بود، پايان يافت.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس پس از آنكه عصر امروز حدود دويست نفر از جمله اعضاي خانواده گنجي با هدف تلاش براي آزادي وي در مقابل دانشگاه تهران دست به يك تجمع غيرقانوني زده بودند با برهم زدن آرامش خيابان انقلاب و اطراف آن سعي در برگزاري تجمع غيرقانوني داشتند که با تلاش نيروي انتظامي اين تجمع لحظاتي پيش پايان يافت.
بر اساس گزارش خبرنگار ما، نيروي انتظامي با حضور مؤثر و دستگيري تعدادي از تجمع‌كنندگان كه قصد ايجاد آشوب داشتند تجمع پايان يافت و اطراف دانشگاه تهران وضعيت‌ عادي پيدا كرد.
در عين حال ترافيك ناشي از اين تجمع غيرقانوني كماكان ادامه دارد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارش خبرگزاري فارس از تجمع در حمايت از گنجي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016