پنجشنبه 23 تیر 1384

هشدار حقيقت جو نسبت به آغاز سرکوب به روش چینی، امروز

روش نیروی انتظامی در برخورد با تجمع دیروز توهین آمیز،خشن و غیرمنطقی بود.
فاطمه حقيقت جو عضو فراكسيون دانشجويي مجلس ششم با بيان اين مطلب به خبرنگار سايت امروزگفت: تجمع ديروز (سه شنبه 21 تيرماه)در اعتراض به پرونده غيرقابل قبول گنجي و وضعيت نامناسب وی برگزار شد.
دست اندركاران برنامه تلاش زيادي برای کسب مجوز انجام دادند اما متاسفانه تنها يك ساعت مانده به موعد برنامه مشخص شد كه مجوز صادر نشده است .
اولين نماينده مستعفي مجلس ششم با اشاره به برخورد نيروي انتظامي گفت: در چند ساله اخیر برخورد نيروي انتظامي با این گونه تجمعات تا حدودي عاقلانه وتوام با بردباری بود اما برخورد ديروز نيروي انتظامي برخوردي خشن و غيرقابل قبول و یاد آور بازگشت به روش های گذشته این نیرو بود.
وي با تحلیل رفتار جدید نیروی انتظامی در برخورد با تجمعات و با توجه به برخورد عقلايي این نیرو با تجمع چند هفته پیش زنان گفت: متاسفانه به نظر می رسد که باروی کار آمدن احمدی نژاد و همچنین تغییر فرماندهی نیروی انتظامی سیاست برخورد با این گونه تجمعات اعم از دانشجوئی،سیاسیو اجتماعی...، درحال تغییر می باشد وبه احتمال زیاد قرار است در سرکوب دانشجویان از الگوی چینی استفاده شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حقیقت جو در پایان افزود: من به رئيس جمهور منتخب هشدار مي دهم كه مواظب رفتارهاي سياسي خود باشد. واعلام میکنم که اینگونه روش ها برای صاحبان قدرت نتایج دلخواه را به همراه نخواهد داشت.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هشدار حقيقت جو نسبت به آغاز سرکوب به روش چینی، امروز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016