پنجشنبه 30 تیر 1384

در صورت موافقت خبرگان رهبري انتخابات مجلس خبرگان در سال 85 برگزار نمي‌شود، فارس

خبرگزاري فارس: معاون اجرائي شوراي نگهبان در همايش امروز ناظران امين شهرستان بابل گفت:در صورت موافقت خبرگان رهبري انتخابات مجلس خبرگان در سال 85 برگزار نمي‌شود.


به گزارش خبرنگار فارس، سيد محمد جهرمي افزود:به منظور جلو گيري از هزينه ها و اتلاف وقت و در صورت موافقت نمايندگان مجلس خبرگان رهبري انتخابات اين مجلس در سال 85 برگزار نخواهد شد و در عوض اين انتخابات همزمان با انتخابات مجلس شوراي اسلامي دوره هشتم برگزار مي شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در ادامه گفت:حفظ هويت اسلامي و مردمي انقلاب بر عهده شوراي نگهبان است و هر گاه نقش شوراي نگهبان ضعيف بود جمهوري اسلامي نيز ضعيف بود.
به گفته وي فلسفه وجودي شوراي نگهبان جلوگيري از انحراف در مقررات است و بر همين اساس شوراي نگهبان بخوبي در انتخابات رياست جمهوري نظارت جدي را بعمل آورد.
جهرمي در خصوص انتخابات دوره نهم گفت: دنيا به دنبال تحريم انتخابات بود اما جمهوري اسلامي اين تحريم را به يك فرصت براي خود تبديل نمود.
وي افزود:در مرحله اول انتخابات 350 هزار ناظر و در مرحله دوم 380 هزار ناظر از سراسر كشور و از بين مردم بر امر انتخابات نظارت كردند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در صورت موافقت خبرگان رهبري انتخابات مجلس خبرگان در سال 85 برگزار نمي‌شود، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016