دوشنبه 3 مرداد 1384

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ: مکان های تجمع جوانان تحت کنترل است، سينا

تهران ، خبرگزاری سینا - مژگان فرجی

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت : از آنجا که در فصل تابستان ماموریت های ناجا با فصول دیگر متفاوت است ، مکان های تجمع جوانان ، مراکز تفریحی ، پارک ها و بخش های دیگر تحت کنترل ماموران است.

به گزارش خبرنگار سینا " سردار مرتضی طلایی " در حاشیه برنامه 197 و پاسخگویی به مردم ، افزود: از پنجم مرداد ماه طرح آزاد سازی موتور سیکلت ها به اجرا در خواهد آمد و این بدین معنا نیست که با متخلفین موتور سوار از این پس برخورد نخواهد شد.

وی در خصوص طرح امنیت شب های تهران ، اظهار داشت :براساس طرح فوق نیروهای پلیس در دو شیفت جداگانه در ساعات ، 18 تا 24 و 24 تا 6 صبح به گشت زنی خواهند پرداخت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

طلایی در خصوص مسئله حقوق شهروندی که از سوی قوه قضاییه مطرح شده بود ، یادآور شد : نباید فراموش کرد که ناجا علاوه بر مردم با مجرمین هم سر و کار دارد .

فرمانده نیرو ی انتظامی تهران بزرگ ارائه توضیح در ارتباط با هتک حرمت یکی از زنان تهرانی توسط مامور پلیس را به آینده موکول کرد.

وی برخورد با امر تکدی گری را اصلی ضروری دانست و افزود : وظیفه ناجا در این خصوص جمع آوری متکدیان و تحویل آنان به مقامات مربوطه است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ: مکان های تجمع جوانان تحت کنترل است، سينا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016