سه شنبه 4 مرداد 1384

دبیر کل موتلفه: افراطیون دوم خرداد آداب دموکراسی را رعایت کنند، مهر

محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: برخی مدعیان سیاسی هنوز هم اهمیت آراء مردم را در دو انتخابات اخیر را درک نکرده اند.
به گزارش خبرگزاری "مهر"، وی با اشاره به تحلیل هایی که افراطیون دوم خرداد از انتخابات نهم ارایه داده اند، گفت: بی مهری به مردم و حضور حماسی ملت، در این تحلیل ها موج می زند .

حبیبی گفت: ما به دوستان خود توصیه می کنیم، آداب دموکراسی و آزادی را رعایت کنند و به رای مردم احترام بگذارند.

وی اظهار داشت: پس از پیروزی قاطع اصولگرایی در انتخابات اخیر سوال بزرگ مردم این است که ترکیب دولت آینده چگونه است؟ مسلما دشمنان اسلام و مخالفان ارزشها، تمایلی ندارند که دولت آینده ترکیبی از عناصر متعهد و امانتدار و پاکدامن و دارای اقتدار مدیریتی باشد. آنها در پی این هستند که دولت آقای دکتر احمدی نژاد را تضعیف کنند تا مطالبات حقه نظام و مردم برآورده نشود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفتگو در پاسخ به سوالی در مورد شبهه اشتباه و غفلت در چاپ قانون بودجه سال 84، گفت: مجلس در لایحه بودجه سال 84 تغییرات مهم کیفی و کمی داد که برجسته ترین آن رد بند "ر" تبصره 11 لایحه بودجه بود و پیشنهادات مشخصی از سوی کمیسیون تلفیق ارایه شد که به تصویب مجلس رسید.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان ضمن تبریک میلاد مبارک دخت نبی اکرم(ص) و حامی ولایت حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره) و تبریک روز زن اظهار امیدواری کرد دولت آینده توفیق یابد طرح جامع حقوق زنان در جمهوری اسلامی را بطور کارشناسانه تدوین نماید و نسبت به جایگاه والای زن مسلمان و متعهد در مسوولیت ها و موقعیت های خدمت و فعالیت توجه ویژه معمول نمایند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبیر کل موتلفه: افراطیون دوم خرداد آداب دموکراسی را رعایت کنند، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016