جمعه 4 شهریور 1384

آيت‌‏الله جنتي در خطبه اول نماز جمعه تهران: اميدواريم كه زمينه هرچه بهتر ظهور حضرت ولي عصر (عج) فراهم شود، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبير شوراي نگهبان گفت: هر قدر بر سر راه ما سنگ اندازي و مانع‌‏تراشي شود، نمي‌‏توانند جلوي حركت ما را بگيرند كه نمونه آن مساله هسته‌‏اي ايران است كه ديگر زمينه زورگويي‌‏هاي آمريكا فراهم نيست، زمينه خوبي براي ما فراهم شده است كه فقط مرد عمل لازم است.

به گزارش خبرنگار" ايلنا" احمد جنتي در خطبه اول نمازجمعه امروز تهران با تاكيد بر ضرورت شناخت شخصيت پيامبر اسلام(ص) گفت : امروز دنيا به شدت به اخلاق پيامبر به عنوان مصلح بزرگ تاريخ نياز دارد.

وي با انتقاد از برخوردهاي پليس انگليس بامردم گفت: امنيت يك ميدان در جنگ بيشتر از امنيت انسان در انگليس است كه بدون دليل كسي را بازداشت مي‌‏كنند و بدون مشخص كردن زمان بازداشت او را نزد خود نگه مي‌‏دارند، اين وضعيتي است كه در دنيا حاكم است .

وي با ابراز خرسندي از وضعيت جديد عراق گفت: در عراق دولت اسلامي در حال حاكم شدن است و اين نتيجه صبر و مقاومت مردم عراق است، اين مساله نشان مي‌‏دهد كه سطح استقبال دنيا از نظام اسلامي و الگوي آن در ايران بالا است و مردم عدالتخواه و آزادي خواه جهان وي بااشاره به جايگاه ماه هاي رجب شعبان رمضان در ديدگاه اسلامي گفت : اين ماه‌‏ها زمينه تربيت نيروهاي سالم و بسيجي است، ضمن اين كه دولت خدمتگزار توسط راي مردم روي كارآمده است و كابينه آن نيز معرفي وتاييد شده است، اميدواريم كه زمينه هرچه بهتر ظهور حضرت ولي عصر (عج) فراهم شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

Copyright: gooya.com 2016