چهارشنبه 23 شهریور 1384

سرپرست دادسراي امور جنايي: اخبار خوبي را درخصوص ترور قاضي مقدس به اطلاع مردم مي‌‏رسانيم ، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

سرپرست دادسراي امور جنايي، گفت: تاكنون فردي در رابطه با ترور قاضي مقدس به عنوان متهم دستگير نشده است.
به گزارش خبرنگار "ايلنا" فخرالدين جعفرزاده در حاشيه مراسم چهلمين روز شهاد ت قاضي مقدس در جمع خبرنگاران در خصوص آخرين نتايج بررسي پرونده ترور قاضي مقدس، گفت: از روز اول اقدامات خوب و وسيعي صورت گرفته و كار نيز به خوبي پيش مي‌‏رود. در اين مقطع نمي‌‏توانم اطلاعات ريز را در اختيار شما قرار دهم، اما در آينده‌‏اي نزديك اخبار خوبي را به اطلاع مردم خواهيم رساند.
وي در پاسخ به اين سوال كه چه تعداد از مظنونين در اين پرونده دستگير شده‌‏اند، گفت: بالاخره طبيعي است كه افرادي دستگير و تحقيقاتي از آنها به عمل آيد، اما تا به نتيجه قطعي و شناسايي ضارب نرسيم نمي‌‏توانيم اطلاع رساني كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرپرست دادسراي امور جنايي در پاسخ به اين سوال كه آيا سفارت ژاپن در تهران، فيلم صحنه ترور قاضي مقدس را در اختيار اين دادسرا قرار داده است، گفت : اين فيلم در اختيار ما قرار گرفت كه جا دارد از مسوولان اين سفارت تشكر كنيم، اما از اين فيلم چيزي دستگير ما نشد.
وي در مورد آخرين بررسي‌‏هاي ترور قاضي آقازاده؛ رئيس دادگاه بخش بوستان، گفت: اين پرونده هم در دستور كار ما قرار داد؛ البته قاضي آقازاده چهره ضارب را براي ما شناسايي كرده‌‏اند كه اميدواريم هرچه زودتر اين ضارب را دستگير كنيم.
جعفرزاده در پاسخ به اين سوال كه بين ترور قاضي مقدس و قاضي آقازاده ارتباطي وجود دارد، گفت: اظهارنظر در اين مورد زود است، اول بايد ضاربطين دستگير و انگيزه‌‏هايشان مشخص شود تا ببينيم ارتباطي بين اين ترورها وجود دارد يا خير.

Copyright: gooya.com 2016