شنبه 28 آبان 1384

حدادعادل: آمريكا و غرب دموكراسي و مردم سالاري منهاي دين مي‌‏خواهند، ايلنا

ايران درحال حاضر الهام بخش جهان اسلام شده است


تهران- خبرگزاري كار ايران

رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: دنياي غرب از بيداري عالم اسلام هراس دارد و هر چند ادعا و شعار دموكراسي و مردم سالاري مي‌‏دهند اما در درون آن چيز به نام اين وجود ندارد.

به گزارش"‌‏ايلنا" غلامعلي حدادعادل در جمع مردم شهرستان پارس‌‏آباد در مصلي اين شهر افزود: آمريكا و غرب اگر ادعاي گسترش دموكراسي را در عالم اسلام دارد، ادعاي دروغي است و در درون اين ادعاي دروغين چيزي جز فريب مردم و انحراف انسانها وجود ندارد و ادعاي ظاهري آنها حكومت بدون دين است.
وي گفت: عليرغم تمام فشارهاي جهاني و بين‌‏المللي ايران درحال حاضر نمونه و الگوي عملي، فعال و زنده مردم سالاري درجهان اسلام است و الهام بخش جهان اسلام شده است و اگر غربي‌‏ها در صحبتهاي خود دم از دموكراسي مي‌‏زنند، چرا به دين مردم اعتنايي ندارند و اين چگونه دموكراسي است كه به دلبستگي مردم توجهي ندارند و آن را ناديده مي‌‏گيرند؟!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در ادامه افزود: غرب و آمريكا اگر در دفاع از دموكراسي و مردم سالاري صداقت دارد، اجازه بدهد ملت‌‏ها حكومت اسلامي تشكيل دهند و اراده مردم حاكم بر اوضاع باشد ولي حضور اينها در كشورهاي اسلامي چيزي غير از اين را ثابت مي‌‏كند و ادعايي دروغين و رنگارنگ آنها را برملا مي سازد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حدادعادل: آمريكا و غرب دموكراسي و مردم سالاري منهاي دين مي‌‏خواهند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016