سه شنبه 15 آذر 1384

وزير ارشاد: هجوم چندجانبه از سوي دشمنان، رقبا و حتي دوستان به دولت بي‌سابقه است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي طي سخناني با اشاره به تصميمات دولت از مدتي كه بر روي كار آمده است، گفت: تصميماتي كه دولت در اين مدت كوتاه داشته جهت معيشت و رفاه مردم گرفته شده و اراده دولت خدمت به محرومين است.

به گزارش "ايلنا"، محمدحسين صفار هرندي عصر روز دوشنبه در همايش فرماندهان و متوليان نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در مشهد، با اشاره به اهميت انرژي هسته‌‏اي، افزود: ‌موضوع انرژي هسته‌‏اي در اين كشور مبدا تحولات بزرگ تكنولوژيك خواهد بود و كوتاه آمدن در اين قضيه ضربه جبران‌ناپذيري به آينده كشور است.
وي گفت: دولت در كار‌هايي كه انجام مي‌دهد، هيجان‌‏زده عمل نمي‌كند، طرح دارد و همه چيز محاسبه شده است.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با تصريح بر روحيه انتقادپذيري در دولت، افزود: دولت خود را مبراي خطاهاي احتمالي نمي‌داند اما هجوم چندجانبه از سوي دشمنان، رقبا و حتي دوستان و خودي‌هاي به دولت بي‌سابقه است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

صفار هرندي يادآور شد: گفتماني كه بر دولت حاكم است، گفتمان مهدويت است و امروز به لطف الهي فضاي دانشگاهي و علمي كشور بر اين اعتقادند كه اگر بخواهيم پيامي براي جهان داشته باشيم هيچ حرفي مهمتر از گفتمان مهدويت نيست.
وي كه در پايان به پرسش‌هاي حاضران پاسخ مي‌داد، پيرامون وزير معرفي شده از سوي دولت جهت تصدي مسووليت وزارت نفت، اظهار داشت:‌ شرايط با گذشته فرق كرده و من اميدوارم با راي خوبي به وزير، ايشان را براي وزارت نفت انتخاب كنند.

Copyright: gooya.com 2016