شنبه 19 آذر 1384

مجلس فردا صلاحیت وزیر پیشنهادی نفت را بررسی می‌کند، مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی فردا (یکشنبه) صلاحیت و برنامه‌های"سید کاظم وزیری هامانه" چهارمین وزیر پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارت نفت را بررسی می‌کنند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی "مهر"، رسیدگی به صلاحیت و برنامه ‌های وزیری هامانه وزیر پیشنهادی نفت، اولین دستور جلسه علنی روز یکشنبه است.

بر اساس آیین نامه داخلی مجلس؛ ابتدا رییس جمهوری می ‌تواند یک ساعت در دفاع از وزیر پیشنهادی صحبت کند، سپس دو مخالف و دو موافق به ترتیب یک مخالف و یک موافق هر کدام 15 دقیقه دیدگاههای خود را در مورد وزیر پیشنهادی و برنامه‌های او مطرح می کنند و آنگاه وزیر پیشنهادی نیز نیم ساعت از خود دفاع می کند و سپس رای‌ گیری با ورقه انجام خواهد شد.

رییس جمهور 23 مرداد سال جاری برای تشکیل کابینه خود 21 وزیر را به مجلس معرفی کرده بود، که مجلس در 2 شهریور پس از بحث و بررسی در مورد صلاحیت و برنامه‌ های کاری وزیران پیشنهادی، به وزیران پیشنهادی برای چهار وزارتخانه نفت، رفاه، آموزش و پرورش و تعاون رای اعتماد نداد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رییس جمهوری طی حکمی "سید کاظم وزیری هامانه" را به سمت سرپرست وزارت نفت منصوب کرد .

"علی سعیدلو"، "سید صادق محصولی " و "سید محسن تسلطی" گزینه هایی بودند که نتوانستند از مجلس رای اعتماد کسب کنند و سرانجام احمدی نژادی، "سیدکاظم وزیری هامانه" سرپرست وزارت نفت را به عنوان چهارمین وزیر پیشنهادی 13 آذر ماه به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مجلس فردا صلاحیت وزیر پیشنهادی نفت را بررسی می‌کند، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016