یکشنبه 20 آذر 1384

حداد عادل: مردم در باره علت سقوط هواپيما سؤالات متعددي دارند كه بايد پاسخ داده شود، فارس

خبرگزاري فارس:رئيس مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر پي‌گيري علت سقوط هواپيماي c-130 گفت: مردم با وجود بردباري در اين خصوص سؤالات متعددي دارند كه بايد به آنان پاسخ داده شود.


به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، غلامعلي حداد عادل در جلسه علني امروز يكشنبه مجلس شوراي اسلامي با ابراز تاسف از حادثه سقوط هواپيماي c-130 اين حادثه را به ملت ايران، خانواده‌هاي شهدا، مقام معظم رهبري، اصحاب رسانه‌ها و ارتش جمهوري اسلامي ايران تسليت گفت.
حداد عادل اين حادثه را بسيار دردناك توصيف كرد و ادامه داد: مهم پي‌گيري علت حادثه به منظور پيشگيري از تكرار حوادث مشابه است، بايد توجه كنيم ايمني را در همه امور كشور واجد درجه اول اهميت بدانيم و اين تقدم بايد جزو فرهنگ مديريتي كشور شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با تاكيد بر اهميت جان انسان‌ها اظهار داشت:بايد در همه سطوح مديريتي بويژه در رابطه با مسئله ايمني تعارف و دوستي را كنار گذاشت و نهايت انضباط و سخت گيري به كار گرفته شود و به هيچ وجه از ضوابط ايمني تخطي نشود و با متخلف در اين امور بسيار جدي برخورد شود.
رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: خانواده‌هاي عزادار نهايت صبر و بردباري را در خصوص اين واقعه نشان دادند و در مراسم تشييع نيز اين روحيه در مردم ديده شد، اما در عين حال سوالات متعددي دارند كه مديريت كشور و مجلس هم بايد كوش كنند تا با اين سوالات پاسخ داده شود.

Copyright: gooya.com 2016