یکشنبه 20 آذر 1384

۱۸۵ نماینده مجلس خواستار ریشه یابی حادثه سقوط هواپیمای سي ۱۳۰ ‪ شدند، مهر

185 نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای خواستار رسیدگی به علت حادثه سقوط هواپیما c130 شدند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی "مهر"، در این بیانیه که در پایان جلسه علنی امروز مجلس، قرائت شد، آمده است: حادثه جانگداز و تاسف بار هواپیمای c130 که منجر به شهادت ده ها خبرنگار شریف و تلاشگر رسانه های جمعی، جمعی از نیروهای ارزشمند مسلح و همچنین هموطنان عزیز و گرانقدر ما شد، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران به ویژه بازماندگان این عزیزان را داغدار کرد و موجی از تاثر و تاسف را در کشورمان ایجاد کرد.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا و آحاد ملت شریف ایران از مسئولان ذیربط می خواهیم که با بررسی دقیق علل این حادثه تاسف بار نتایج آن را سریعا به استحضار ملت شریف ایران برساند تا چنانچه در انجام مسئولیت قور و تقصیری صورت گرفته باشد برخورد لازم صورت گیرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

طبیعی است که مجلس شورای اسلامی نیز از طریق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بر این اقدامات نظارت خواهد کرد و چنانچه نتایج حاصله را قانع کننده نداند از سایر امکانات نظارتی استفاده خواهد کرد.

انتظار مجلس شورای اسلامی از همه دست اندرکاران امور حمل و نقل به ویژه پروازهای مسافربری و مسئولان هواپیمایی کشور این است که حداکثر دقت خویش را برای جلوگیری از حوادث مشابه به کار گیرند و کاستی های هواپیمای کشورمان را با استفاده از همه توان خویش بر طرف کنند تا ان شاء الله هیچ گاه شاهد چنین حوادث تاسف باری در جمهوری اسلامی ایران نباشیم.

با آرزوی صبر برای تمام بازماندگان و آمرزش برای تمام عزیزان از دست رفته.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '۱۸۵ نماینده مجلس خواستار ریشه یابی حادثه سقوط هواپیمای سي ۱۳۰ ‪ شدند، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016